Hodonín bölgesinde D55: Zaten dört şeritte çalışıyor

DünyaBot

Member
KDV olmadan 1.16 milyar kronun inşaatı 2022 sonbaharında başladı. Karayolu bölümü Aralık ayından bu yana devam ediyor, ancak şimdiye kadar sadece yarıya oldu.


Zlín Yolu ve Otoyol Müdürlüğü direktörü Karel Chudárek, “Tüm binanın devreye alınmasının gecikmesinin nedeni, kanalizasyon ve tutma rezervuarlarının inşasında bir değişikliğe neden olan daha yüksek bir yeraltı suyu seviyesiydi.”


Otoyol, esas olarak aşırı yüklenmiş yol I/55 boyunca belediyelerden ağır geçiş trafiği almayı amaçlamaktadır. Chudárek, “Bitişik belediyelerin sakinleri ulaşım saldırısından önemli ölçüde rahatlayacak ve her şeyden önce yaşam koşullarını iyileştirecek.” Dedi.


Gelecek yüz kilometrelik D55 otoyolu önemli bir omurga iletişimidir. Sürücü, Olomouc, Zlín ve Güney Moravian bölgelerinden daha rahat bir bağlantı anlamına gelecektir. Aynı zamanda, kapasitesi yeterli olmayan aşırı yüklenmiş I/55 yolunun yerini alacaktır.


Sürücüler 2032'de ilk kez oraya binebilirler.