Direktör Ulmanová 18 yıl sonra Masaryk pistinden ayrılacak, MotoGP'ye dönmenin hayalini kuruyor

DünyaBot

Member
Ivana Ulmanová, Grand Prix motosiklet yarışlarına yüzbinlerce ziyaretçinin de dahil olduğu Masaryk pistinin en büyük patlamasını yaşadığı on sekiz yıldan uzun bir sürenin ardından veda ediyor.


“Sayın Abraham ile şirkete geldim ve bir yıldır ayrılacağım konusunda pazarlık yapıyoruz. Daha önce bir karar verdim ve bunu dört ay önce duyurdum, bir gecede pes etmeyeceğim, bu bir olayın devamı değil. 30 Temmuz'da bitirmem konusunda önceden anlaştık, bu yüzden Pazartesi günü ofisi temizlemeye geleceğim” dedi Ulmanová iDNES.cz editörlerine.


Masaryk pistini işleten Automotodrom Brno'nun yeni liderin kim olacağına dair hiçbir bilgisi yok. Yakında eski iş arkadaşları olacaklar da benzer durumda.


Automotodrom sözcüsü Petr Boháč, “Şu anda Bayan Ulmanová'nın halefi bilinmiyor, bu konuda söyleyebileceğim tek şey bu” dedi.


Geçen yıl temmuz ve ağustos aylarının başında Automotodrom Brno şirketini ve yarış pisti, poligon ve oteli içeren Brno Masaryk pistini Shakai şirketi aracılığıyla Abraham'dan satın alan Karel Hubáček, medyayla iletişim kurmuyor. Yıl içinde iDNES.cz editörlerinin röportaj talepleri yanıtsız kaldı.


Geçen yıl, Brno Automotodrom'u devralırken Hubáček, Masaryk pistini çalışır durumda tutmayı planladığını açıklamıştı. Geçmişte, hatta Abraham döneminde bile imar planlarından, özellikle de çevre yolu üzerinde apartman inşa etme niyetinden söz ediliyordu.


“Yeni sahibinin gelecekte yarış pistini onarıp onarmayacağına dair hiçbir bilgim yok. Zaten bu sezon başından beri pratik olarak planlanmış, kasım ayına kadar devre dolu ve 2025 yılı program ve siparişleri üzerinde çalışmalar yapılıyor. Hiçbir sorun çıkmadı, her şey devam ediyor, kötü ayrılmıyorum. yol. Ayrılmak tamamen benim kararımdır” dedi Ulmanová.


Masaryk pistinde üzerinde çalıştığı son önemli proje, C ve F tribünleri arasında bir off-road ve enduro pistinin inşasıydı. Diğer şeylerin yanı sıra, dört tekerlekli araç kullanıcılarına yönelik testler ve kurslar için de kullanılması gerekiyor.


“Benim için bu tam bir patlama. Pek çok insanın dört tekerlekli bisikleti var ve bunlarla dolaşmak cankurtarandır, dolayısıyla kurslar halkın yararına olacaktır. Polis memurları pist konusunda çok heyecanlıydı” diye övgüyle söz ediyor çıkış yapan müdür.


İbrahim'le çalışmaya devam edecek



Halen pistte bir minibisiklet akademisi işletiyor ve buna seyirci olarak katılmayı planlıyor. Automotodrom Brno'da birlikte çalıştığı Karl Abraham ile çalışmaya gidiyor.


“Temel şey bu. Otuz yıldır birlikte çalışıyoruz ve ayrılmak için bir neden göremiyorum. Karel Abraham motor sporlarında aktif, MotoGP'de daha küçük faaliyetlerimiz ve çeşitli geliştirme projelerimiz var. Orada yerimi bulacağıma inanıyorum.” Ulmanová geleceğe bakıyor.


Masaryk pistindeki dönemi büyük ölçüde Brno'da 2020'ye büyük zorluklarla tutunmayı başaran MotoGP yarışlarıyla ilişkilendiriliyor.


“En çok 2007 yılını hatırlıyorum. Gábor Talmacsi sayesinde buraya Macaristan'dan inanılmaz bir kalabalık geldi, Lukáš Pešek o sezon harika bir sürüş yaptı ve Karel Abraham genç 250 cc sınıfında başladı. O yıl benzersizdi ve ilk Grand Prix'in 50. yıldönümünü Dünya Şampiyonası etkinliği olarak kutladığımız 2015 yılına denk geldi. Aynı zamanda Grand Prix'e hazırlandığımız son yıldı” diye anımsıyor Ulmanová.


Artık orada olmasa da Brno'nun yeniden MotoGP takviminde yer alacağına dair umudunu tamamen kaybetmiş değil. “İçimde küçük bir kıvılcım var” diye itiraf etti. “Motosiklet Grand Prix'sinin geri dönüşü için gerekli yatırımları finansal olarak destekleyecek birinin ortaya çıkmasını istiyorum. Umut en son ölür. Bir yatırımcı bulunursa her şey mümkün ve MotoGP'yi Brno'da yeniden görmek harika olurdu” diyor Ulmanová.


MotoGP yarışları için pist nasıl hazırlandı: