Şimdi Bantice ve Hodonice köylerini birbirine bağlayan yoldaki yeni ana döner kavşak inşa edildi. O bir dağ gibidir, kesinlikle görülemeyen bir köpektir. En azından tonlarca pisliği bir yere götürmeleri gerekiyordu, yani burası temizlendi, Pavel Smrk’in kamyonuna gitmekten memnunum.
Ancak Yollar ve Yollar Yazı İşleri Bürosu’nun (SD) yatırımcısı gümrük olduğunu açıklıyor. Sted’s Island tasarlanmış ve iki metre su ile gerçekleştirilebilir. Lucie Trubelkov, amacın salıncağın tentesinden manzarayı kapatmak ve trafiği sakinleştirmek olduğunu açıklayarak, salıncağın tentesinin yürürlükteki yönetmeliklere göre, teknik şartlara uygun olarak tasarlandığını ve merkez adanın bu şekilde olmasını şart koştuğunu söylüyor. dışarıdan en az bir metre uzakta olması tavsiye edilir.
Ancak eleştiri, kiovatka zk’nin taçlarının etrafındaki yolun da olduğuna işaret ediyor. Köpeğin çevresi 5,1 metre artı sözde tek halkanın 1,2 metresidir.
Bantice ve Hodonica istikametinde tdy olmayan yol üzerinde giriş ve çıkışların olması ve kamyonların giderken kavisli ring kullanması zorunluluğu ile çevre yolu girişi minimum 4,4 metre ve giriş 5,2 metredir. içinden geçiyor.
Bu, genel kurallardan biridir, bir döner kavşakta nasıl doğru sürülür, eğer küçükse, arabanın boyutu dış orta halka üzerinde sürüş imkanına sahiptir. Ancak binek araçlar bunun etrafından dolanmak ve böylece sürüş hızlarını azaltmak zorunda kalıyor. Yani çok sayıda kaza nedeniyle ölüm yolu olarak anılan bu rotada güvenliğe yönelik bir adım daha atılmış oluyor.
I/53 yolu üzerindeki Bantice ve Hodonice köylerini birbirine bağlayan Kiovatka’nın çatısı yeniden inşa edildi. Brno River SD editörü David Fiala, yolların geri kalanının yıkıldığını ve bunun da trafiğin genel güvenliğine ve düzgünlüğüne katkıda bulunduğunu ekliyor.
Geçen yıl yapımına başlanan 7 kilometre azaltılan yol neredeyse tamamlandı. Znojmo ile Lechovice arasındaki yolu 9,5 metreden 11,5 metreye çıkardık. Fiala, Lechovice çevre yoluna bağlanan 1,5 kilometre uzunluğundaki yolda Znojmo yönünde bir şerit daha inşa ettik, diye özetliyor.
Tiapadestka yolu, E59 (VdeZnojmoJihlava) ve E461 (VdeMikulovBrnoSvitavy) olmak üzere iki önemli uluslararası yolu birbirine bağlayan, Moravya’nın geri kalanına giden önemli bir ulaşım bağlantısıdır.
Yol, Güney Moravya Bölgesi’nin en büyük iki şehri olan Brno ve Znojm’u D2 yolu ile birbirine bağlamaktadır. Trubelkov, I/53 üzerindeki ortalama günlük trafik hacminin on iki bin araç sınırını aştığını söylüyor.
Yolun inşası vergisiz 328 milyon krona, artı 41 milyon krona mal oldu.
Çevre köyler, Metrostav’ın durumu ve yeni müteahhidin döner kavşaktan beslenmesi nedeniyle gerildiği için ve aynı zamanda halkın kurulan resmi tali yol ile uğraşmadığı için çalışmalar sırasında zarar gördü. Ve aynı şey, kamyonlarınkiler de dahil olmak üzere, baş üstü hızlarda da geçerlidir.
Orijinal güvelere yenileri eklendi. Fiala, geçen yılın başından beri kullanılan trafik yollarının hasarın boyutu değerlendirildikten sonra onarılacağını yazdı.
Ancak Yollar ve Yollar Yazı İşleri Bürosu’nun (SD) yatırımcısı gümrük olduğunu açıklıyor. Sted’s Island tasarlanmış ve iki metre su ile gerçekleştirilebilir. Lucie Trubelkov, amacın salıncağın tentesinden manzarayı kapatmak ve trafiği sakinleştirmek olduğunu açıklayarak, salıncağın tentesinin yürürlükteki yönetmeliklere göre, teknik şartlara uygun olarak tasarlandığını ve merkez adanın bu şekilde olmasını şart koştuğunu söylüyor. dışarıdan en az bir metre uzakta olması tavsiye edilir.
Ancak eleştiri, kiovatka zk’nin taçlarının etrafındaki yolun da olduğuna işaret ediyor. Köpeğin çevresi 5,1 metre artı sözde tek halkanın 1,2 metresidir.
Bantice ve Hodonica istikametinde tdy olmayan yol üzerinde giriş ve çıkışların olması ve kamyonların giderken kavisli ring kullanması zorunluluğu ile çevre yolu girişi minimum 4,4 metre ve giriş 5,2 metredir. içinden geçiyor.
Bu, genel kurallardan biridir, bir döner kavşakta nasıl doğru sürülür, eğer küçükse, arabanın boyutu dış orta halka üzerinde sürüş imkanına sahiptir. Ancak binek araçlar bunun etrafından dolanmak ve böylece sürüş hızlarını azaltmak zorunda kalıyor. Yani çok sayıda kaza nedeniyle ölüm yolu olarak anılan bu rotada güvenliğe yönelik bir adım daha atılmış oluyor.
Tdenk 5plus2 Her kuş özgür ilginç insanlar, tarihi olaylar, diğer Moravya hücrelerinden bilinmeyen olaylar hakkında olan. |
I/53 yolu üzerindeki Bantice ve Hodonice köylerini birbirine bağlayan Kiovatka’nın çatısı yeniden inşa edildi. Brno River SD editörü David Fiala, yolların geri kalanının yıkıldığını ve bunun da trafiğin genel güvenliğine ve düzgünlüğüne katkıda bulunduğunu ekliyor.
Geçen yıl yapımına başlanan 7 kilometre azaltılan yol neredeyse tamamlandı. Znojmo ile Lechovice arasındaki yolu 9,5 metreden 11,5 metreye çıkardık. Fiala, Lechovice çevre yoluna bağlanan 1,5 kilometre uzunluğundaki yolda Znojmo yönünde bir şerit daha inşa ettik, diye özetliyor.
Tiapadestka yolu, E59 (VdeZnojmoJihlava) ve E461 (VdeMikulovBrnoSvitavy) olmak üzere iki önemli uluslararası yolu birbirine bağlayan, Moravya’nın geri kalanına giden önemli bir ulaşım bağlantısıdır.
Yol, Güney Moravya Bölgesi’nin en büyük iki şehri olan Brno ve Znojm’u D2 yolu ile birbirine bağlamaktadır. Trubelkov, I/53 üzerindeki ortalama günlük trafik hacminin on iki bin araç sınırını aştığını söylüyor.
Yolun inşası vergisiz 328 milyon krona, artı 41 milyon krona mal oldu.
Çevre köyler, Metrostav’ın durumu ve yeni müteahhidin döner kavşaktan beslenmesi nedeniyle gerildiği için ve aynı zamanda halkın kurulan resmi tali yol ile uğraşmadığı için çalışmalar sırasında zarar gördü. Ve aynı şey, kamyonlarınkiler de dahil olmak üzere, baş üstü hızlarda da geçerlidir.
Orijinal güvelere yenileri eklendi. Fiala, geçen yılın başından beri kullanılan trafik yollarının hasarın boyutu değerlendirildikten sonra onarılacağını yazdı.