Yapmanız gereken tek şey kaldırımdaki delikleri, fonksiyonel olmayan bir çeşme veya diğer kusurları veya bozuklukları fark etmek, bir resmini çekmek, konumun Brno'da bulunduğu GPS koordinatlarını kullanma olarak doğru kategoriye eklemek.
O zaman kusurun düştüğü alandan sorumlu olan belediye şirketlerinden birini beklemekten başka seçenek yoktur. Ortalama zaman çözümü süresi geçen yıl on iki gündü.
Brno, Jaroslav Bílá için BRNO'yu işleten Brno Yolları sözcüsü, “Hızlı çözüm, bireysel kusurların doğru şekilde sıralanmasına katkıda bulunuyor. Teknisyenler net talimatlar alacaklar ve BRNO, Jaroslav Bílá için BRNO'yu işleten Brno yollarının sözcüsü.
BRNO halkı 2010'dan beri bu seçeneğe sahipti, uygulama 2017'den beri faaliyette. Üç yıl önce yılda 4.872 öneri alırken, geçen yıl neredeyse sekiz bindi.
“Bizim ilgimiz, atışını ve olasılıklarını genişletecek olan uygulamada mümkün olduğunca çok şehir bölgesini dahil etmektir. Şimdiye kadar proje židenice bölgesinde aktif olarak yer aldı, ancak herhangi bir zamanda başka herhangi bir girişim katılabilir. Daha fazla şehir bölgesi katılacak.”
Brno için BRNO uygulama, sorunları bildirmek için kullanılır
Proje, Brno ısıtma tesisleri, Brno şehrinin kamu yeşillikleri veya Cyklohub gibi belediye kuruluşlarını içeriyor ve bisikletçiler için hizmet standları sağlıyor. “Bir zamanlar kendi başvurumuz vardı. O zaman bu seçenek ortaya çıktı, bu avantajlı, çünkü onu finansal veya kişisel olarak yönetmek zorunda değiliz.”
Idnes.cz editörleri geçen yıl başvuruyu denedi, Aralık ayının ortasında, şehrin tarihi merkezindeki en işlek sokaklardan birinde kaldırımdaki çatlakları onarmak için bir talep gönderdi. Geçen hafta, yarım yıldan fazla. Onarımın kendisi sadece dört gün sürdü ve şimdi Brno halkı düz bir kaldırımda Svoboda Meydanı'na doğru geçecek.
Bílá, “BKOM ekibi için, gereksinimlerin gittiği sekiz şehir bölgemiz var. Bölge teknisyenleri genellikle günde yaklaşık iki uyaran ile uğraşıyor. Uzmanımız bir bilgisayarı açtığında, sadece bölgesi ile ilgili talepleri görüyor ve yavaş yavaş çözüyorlar.”
Crack, idnes.cz editors.cz testi için bildirildi
Bir teknisyen tarafından sorunlu bir yeri işaretlemek
Brno'nun ayaklarının altında onarılmış bir kaldırım
Uyarıcıyı çözme hızı, sorunun türüne ve kapsamına, onarım maliyetine, personel kapasitesine, aynı zamanda iklim koşullarına da bağlıdır. Acil durumlar, idnes.cz editörleri tarafından bildirilmeyen bir önceliğe sahiptir.
“Dahası, kışın, asfalt karışımı için ambalaj bitkileri hizmet dışıdır, bu nedenle onarımlar ilkbaharda ertelenmelidir.
Geçen yıl, Brno halkı en çok plastik ve kağıt için aşırı kalabalık kaplar bildirdi, bu tür uygulamalar üç binden fazla geldi. Hasarlı yollar ve kaldırımlar izledi.
Bununla birlikte, Brno'nun Brno için uygulanması, Brno'daki insanların benzer sorunları bildirebilmesinin tek yolu değildir. Örneğin žabovřesky'de, şehir bölgeleri ve vatandaşlar arasında iki yollu iletişim için hizmet veren Munipolis iletişim ağını kullanıyorlar.
Žabovřesk belediye başkanı Filip Leder, “Belirtilen adrese göre, insanlar planlanan kapanışlar, blok temizliği veya elektronik bir bülten okuyabilirler hakkında bilgi alıyorlar.”
King's Pole'da bir değişiklik için, aynı anda bahsedilen iki uygulamayla çalışırlar. Olga Pelcová, “Ama aynı zamanda sosyal ağlardan, e -postalardan veya telefon görüşmelerinden gelen dürtülere de odaklanıyoruz.”
O zaman kusurun düştüğü alandan sorumlu olan belediye şirketlerinden birini beklemekten başka seçenek yoktur. Ortalama zaman çözümü süresi geçen yıl on iki gündü.
Brno, Jaroslav Bílá için BRNO'yu işleten Brno Yolları sözcüsü, “Hızlı çözüm, bireysel kusurların doğru şekilde sıralanmasına katkıda bulunuyor. Teknisyenler net talimatlar alacaklar ve BRNO, Jaroslav Bílá için BRNO'yu işleten Brno yollarının sözcüsü.
BRNO halkı 2010'dan beri bu seçeneğe sahipti, uygulama 2017'den beri faaliyette. Üç yıl önce yılda 4.872 öneri alırken, geçen yıl neredeyse sekiz bindi.
“Bizim ilgimiz, atışını ve olasılıklarını genişletecek olan uygulamada mümkün olduğunca çok şehir bölgesini dahil etmektir. Şimdiye kadar proje židenice bölgesinde aktif olarak yer aldı, ancak herhangi bir zamanda başka herhangi bir girişim katılabilir. Daha fazla şehir bölgesi katılacak.”
Brno için BRNO uygulama, sorunları bildirmek için kullanılır
Proje, Brno ısıtma tesisleri, Brno şehrinin kamu yeşillikleri veya Cyklohub gibi belediye kuruluşlarını içeriyor ve bisikletçiler için hizmet standları sağlıyor. “Bir zamanlar kendi başvurumuz vardı. O zaman bu seçenek ortaya çıktı, bu avantajlı, çünkü onu finansal veya kişisel olarak yönetmek zorunda değiliz.”
Idnes.cz editörleri geçen yıl başvuruyu denedi, Aralık ayının ortasında, şehrin tarihi merkezindeki en işlek sokaklardan birinde kaldırımdaki çatlakları onarmak için bir talep gönderdi. Geçen hafta, yarım yıldan fazla. Onarımın kendisi sadece dört gün sürdü ve şimdi Brno halkı düz bir kaldırımda Svoboda Meydanı'na doğru geçecek.
Bílá, “BKOM ekibi için, gereksinimlerin gittiği sekiz şehir bölgemiz var. Bölge teknisyenleri genellikle günde yaklaşık iki uyaran ile uğraşıyor. Uzmanımız bir bilgisayarı açtığında, sadece bölgesi ile ilgili talepleri görüyor ve yavaş yavaş çözüyorlar.”

Crack, idnes.cz editors.cz testi için bildirildi
Bir teknisyen tarafından sorunlu bir yeri işaretlemek

Brno'nun ayaklarının altında onarılmış bir kaldırım
Uyarıcıyı çözme hızı, sorunun türüne ve kapsamına, onarım maliyetine, personel kapasitesine, aynı zamanda iklim koşullarına da bağlıdır. Acil durumlar, idnes.cz editörleri tarafından bildirilmeyen bir önceliğe sahiptir.
“Dahası, kışın, asfalt karışımı için ambalaj bitkileri hizmet dışıdır, bu nedenle onarımlar ilkbaharda ertelenmelidir.
Geçen yıl, Brno halkı en çok plastik ve kağıt için aşırı kalabalık kaplar bildirdi, bu tür uygulamalar üç binden fazla geldi. Hasarlı yollar ve kaldırımlar izledi.
Bununla birlikte, Brno'nun Brno için uygulanması, Brno'daki insanların benzer sorunları bildirebilmesinin tek yolu değildir. Örneğin žabovřesky'de, şehir bölgeleri ve vatandaşlar arasında iki yollu iletişim için hizmet veren Munipolis iletişim ağını kullanıyorlar.
Žabovřesk belediye başkanı Filip Leder, “Belirtilen adrese göre, insanlar planlanan kapanışlar, blok temizliği veya elektronik bir bülten okuyabilirler hakkında bilgi alıyorlar.”
King's Pole'da bir değişiklik için, aynı anda bahsedilen iki uygulamayla çalışırlar. Olga Pelcová, “Ama aynı zamanda sosyal ağlardan, e -postalardan veya telefon görüşmelerinden gelen dürtülere de odaklanıyoruz.”