Brno Bölge Mahkemesinden Martina Vavřková, “Bu önlemi benimserken, resmi bildirim kurulundaki teklifle ilgili olan kişileri karşılamayan, karşılanmayan teklifle uygun şekilde tanışmak gerekiyordu.” Dedi.
Araba toprakları yeni yasak tarafından seyahat eden yakındaki Dředrojovice köyü, bitmiş şeyin önünde inşa edildi.
Daniel Stráský belediye başkanı, “Operasyona liderlik eden, ne de var olmadığı, net bir sahibi yok. Standartların olmadığı amaçlı bir yoldur. Sadece sahada rutlar varmış gibi.” Buna ek olarak, birçok turist ve bisikletçi de baraja gidiyor.
Knínička Lenka ištvanová'nın (n.) Brno Bölgesi'nin belediye başkanını eklediği “Buna ek olarak, Brno korunursa, yolda tek bir yol getirebilecekleri, ancak ters yönde, bu yüzden arabaların yeri olmayacağı söylendi.” Tek yolu sevmedi, çünkü Kníničky trafiği arttırdı.
Saçma, brno meclis üyesi tarafından tepki veriyor
BRNO Ulaştırma Meclis Üyesi Petr Kratochvíl (ODS) mahkemenin kararlarının sürprizini gizlemez ve her iki politikacının da tutumunu anlamıyor. “Bunu saçma buluyorum. Birçok insanın hareket ettiği barajda taşımayı sakinleştirmek istiyoruz, Morava Nehri Havzası'ndan da bir gereksinimimiz var, böylece baraj boyunca çok fazla araba olmaması” diyor.
Ancak, marka kurarken belediyenin yasadışı olarak ilerlemesinin nasıl mümkün olduğunu açıklayamaz. “Tedbir avukatlarımız tarafından hazırlandı” diyor.
Ištvanová ayrıca, bir yolcunun barajdan yaya ve bisikletçilerin yoldaki rotaları kullanabileceği Sokol Yüzme Havuzuna kabaca ödeme yaptığını belirtiyor. Rıhtımdan, kaldırımların bulunmadığı ve insanların arabalar arasında yürümesi gereken baraja en kritik bölüm, eskisi ile aynı durumda kaldı ve arabaların yapabileceği ve oraya geri döndü.
Kratochvíl vazgeçmek istemiyor ve barajdaki araba trafiğini gerçekten sakinleştirmeyi vaat ediyor. Ancak bu yaz kesinlikle bunu yapmayacak.
Araba toprakları yeni yasak tarafından seyahat eden yakındaki Dředrojovice köyü, bitmiş şeyin önünde inşa edildi.
Daniel Stráský belediye başkanı, “Operasyona liderlik eden, ne de var olmadığı, net bir sahibi yok. Standartların olmadığı amaçlı bir yoldur. Sadece sahada rutlar varmış gibi.” Buna ek olarak, birçok turist ve bisikletçi de baraja gidiyor.
Knínička Lenka ištvanová'nın (n.) Brno Bölgesi'nin belediye başkanını eklediği “Buna ek olarak, Brno korunursa, yolda tek bir yol getirebilecekleri, ancak ters yönde, bu yüzden arabaların yeri olmayacağı söylendi.” Tek yolu sevmedi, çünkü Kníničky trafiği arttırdı.
Saçma, brno meclis üyesi tarafından tepki veriyor
BRNO Ulaştırma Meclis Üyesi Petr Kratochvíl (ODS) mahkemenin kararlarının sürprizini gizlemez ve her iki politikacının da tutumunu anlamıyor. “Bunu saçma buluyorum. Birçok insanın hareket ettiği barajda taşımayı sakinleştirmek istiyoruz, Morava Nehri Havzası'ndan da bir gereksinimimiz var, böylece baraj boyunca çok fazla araba olmaması” diyor.
Ancak, marka kurarken belediyenin yasadışı olarak ilerlemesinin nasıl mümkün olduğunu açıklayamaz. “Tedbir avukatlarımız tarafından hazırlandı” diyor.
Ištvanová ayrıca, bir yolcunun barajdan yaya ve bisikletçilerin yoldaki rotaları kullanabileceği Sokol Yüzme Havuzuna kabaca ödeme yaptığını belirtiyor. Rıhtımdan, kaldırımların bulunmadığı ve insanların arabalar arasında yürümesi gereken baraja en kritik bölüm, eskisi ile aynı durumda kaldı ve arabaların yapabileceği ve oraya geri döndü.
Kratochvíl vazgeçmek istemiyor ve barajdaki araba trafiğini gerçekten sakinleştirmeyi vaat ediyor. Ancak bu yaz kesinlikle bunu yapmayacak.