Karayolları ve Karayolları Müdürlüğü'nün Brno şubesi başkanı David Fiala'ya göre, kışın ağır kamyonların çalışması ve artan yeraltı suyu seviyesi nedeniyle halka hasar gördü. Fiala, “Başarısızlığın, granit bordürün orijinal alt temel yapısına batmasından kaynaklandığını” söyledi.
Onarım, granit sınırın kaldırılmasını ve güçlendirilmiş betonarme kompakt bir halkanın ve dairesel kayışa doğru eğimli bir kenarın oluşturulmasını gerektirecektir. Swietelsky Stavební şirketi bunu masrafları kendisine ait olacak şekilde gerçekleştirecek.
Sürücüler onarım nedeniyle 22 Nisan'dan 12 Mayıs'a kadar üç haftalık kısıtlamayla karşı karşıya kalacak. Trafik ışıklarının da yardımıyla kavşak servis olarak ancak 1. sınıf yol yönünde geçilebilecek. Sürücüler Hodonín'in merkezine veya Ratíškovice'ye dönmeyecek.
Ustanın ölüm kavşağı olarak adlandırılan kavşak, geçen yıl mart ayından haziran ayına kadar işçiler tarafından dönel kavşağa dönüştürülmüştü. Değişikliklerin maliyeti 18 milyon krona ulaştı. O zamana kadar Çek Cumhuriyeti'ndeki en tehlikeli geçişlerden biriydi.
Hodonín'den Pánov'un yerel kısmına ve oradan da Ratíškovice ve Kyjov'a giden çok yoğun bir birinci sınıf yol ile ikinci sınıf bir yol burada buluşuyor. Sürücülerin otoyolda seyreden araçların hızını tahmin edememesi nedeniyle kavşaklarda sıklıkla ölümlü trafik kazaları meydana geldi.
Onarım, granit sınırın kaldırılmasını ve güçlendirilmiş betonarme kompakt bir halkanın ve dairesel kayışa doğru eğimli bir kenarın oluşturulmasını gerektirecektir. Swietelsky Stavební şirketi bunu masrafları kendisine ait olacak şekilde gerçekleştirecek.
Sürücüler onarım nedeniyle 22 Nisan'dan 12 Mayıs'a kadar üç haftalık kısıtlamayla karşı karşıya kalacak. Trafik ışıklarının da yardımıyla kavşak servis olarak ancak 1. sınıf yol yönünde geçilebilecek. Sürücüler Hodonín'in merkezine veya Ratíškovice'ye dönmeyecek.
Ustanın ölüm kavşağı olarak adlandırılan kavşak, geçen yıl mart ayından haziran ayına kadar işçiler tarafından dönel kavşağa dönüştürülmüştü. Değişikliklerin maliyeti 18 milyon krona ulaştı. O zamana kadar Çek Cumhuriyeti'ndeki en tehlikeli geçişlerden biriydi.
Hodonín'den Pánov'un yerel kısmına ve oradan da Ratíškovice ve Kyjov'a giden çok yoğun bir birinci sınıf yol ile ikinci sınıf bir yol burada buluşuyor. Sürücülerin otoyolda seyreden araçların hızını tahmin edememesi nedeniyle kavşaklarda sıklıkla ölümlü trafik kazaları meydana geldi.