Her ne kadar son tren 1962'de duraktan geçmiş olsa da, koruma altındaki bina, trenlerin şehrin içinden geçtiği ve buharlı lokomotiflerin evlerin pencerelerinden sadece birkaç metre uzakta duman çıkardığı zamanları sürekli olarak hatırlatıyor.
Eski istasyon binaları inşaat malzemeleri deposu olarak kullanılıyordu, durumları kötü. “Paramız vardı, bu yüzden kiralamaya devam edebilmek için binayı yenilemeye karar verdik. Hem orijinal istasyon binasını hem de bekleme salonu olarak kullanılan ek binayı yeniden inşa ettik. Bir su baskını bölgesinde olduğumuz ve bu alanın küçük depolar veya atölyeler için tasarlandığı göz önüne alındığında, bunun gibi bir şey olmalı” diye açıkladı Brno-Kuzey meclis üyesi David Jedlinsky (SOL Hareketi).
Elektrik tesisatı ve boyası henüz tamamlanmamıştır. İstasyon binasının karşısında, eski rayların karşısında, şirkete taşınacak olan yenilenmiş ve hazırlanmış bir tesis bulunmaktadır.
Binanın orijinal rolü, hala orijinal olan ahşap panelli ve zamanın demiryolu mimarisine karşılık gelen üçgen çatı duvarında açıkça görülmektedir. Durak, hattın açıldığı 1885 yılından bu yana kullanılıyor. Bölgede bir de işaretçi evi var ki artık işletmedeki gibi görünmüyor, binaların içleri de artık demiryolu trafiğine benzemiyor. yeniden yapılanma.
Öte yandan bölgede çıkmazda duran beton bariyer kaldı. Çitin hemen arkasında zeminde orijinal bir ray bile bulunmaktadır. Jedlinský, “İki yıl önce operasyonun sona ermesinin 60. yıldönümünü anma törenleri düzenlediğimizde, operasyon zamanına ait bazı parçalar bulundu ve bunları Tišnovka Parkı'na yerleştirdik” dedi.
Eski istasyon binaları inşaat malzemeleri deposu olarak kullanılıyordu, durumları kötü. “Paramız vardı, bu yüzden kiralamaya devam edebilmek için binayı yenilemeye karar verdik. Hem orijinal istasyon binasını hem de bekleme salonu olarak kullanılan ek binayı yeniden inşa ettik. Bir su baskını bölgesinde olduğumuz ve bu alanın küçük depolar veya atölyeler için tasarlandığı göz önüne alındığında, bunun gibi bir şey olmalı” diye açıkladı Brno-Kuzey meclis üyesi David Jedlinsky (SOL Hareketi).
Elektrik tesisatı ve boyası henüz tamamlanmamıştır. İstasyon binasının karşısında, eski rayların karşısında, şirkete taşınacak olan yenilenmiş ve hazırlanmış bir tesis bulunmaktadır.
Binanın orijinal rolü, hala orijinal olan ahşap panelli ve zamanın demiryolu mimarisine karşılık gelen üçgen çatı duvarında açıkça görülmektedir. Durak, hattın açıldığı 1885 yılından bu yana kullanılıyor. Bölgede bir de işaretçi evi var ki artık işletmedeki gibi görünmüyor, binaların içleri de artık demiryolu trafiğine benzemiyor. yeniden yapılanma.
Öte yandan bölgede çıkmazda duran beton bariyer kaldı. Çitin hemen arkasında zeminde orijinal bir ray bile bulunmaktadır. Jedlinský, “İki yıl önce operasyonun sona ermesinin 60. yıldönümünü anma törenleri düzenlediğimizde, operasyon zamanına ait bazı parçalar bulundu ve bunları Tišnovka Parkı'na yerleştirdik” dedi.