Ouředníček, Toyota’nın en yüksek otomotiv kategorisi T1+ olan özel Hilux GR formundaki yeni bir “oyuncak” ile Dakar’a hazırlanıyor. Fabrika arabası ile en zorlu etapları sabırsızlıkla bekliyor.
“Dakar ne kadar zorsa biz de o kadar başarılıydık. Tam kazan profilli brülörler söz konusu olduğunda muhtemelen en hızlısı değiliz, ancak performans ve başsız sürüşün önemli olan tek şey olmadığı durumlarda başarılı oluyoruz” diyor Toyota Gazoo Racing Çek takımının 54 yaşındaki pilotu .
Dakar sürücüsü ilçelerde sivil bir araçla dolaşmaktan hoşlanıyor mu?
Temel olarak evet. Bazen küçük bir eğitim seansı olarak da kullanılabilir. Otomatik şanzımanım var, acele etmem gerektiğinde zaman zaman sol elimle fren yapmaya çalışıyorum çünkü bu şekilde yollarda bile hızı artırabiliyorsunuz. Araba tutkunları için küçük bir rehber çünkü soldan frenleme, virajlardan tamamen farklı bir şekilde geçmenize olanak sağlıyor.
Yani yıl boyunca antrenman mı yapıyorsun?
Buna öyle diyebilirsiniz. Sol frene alışmak zaman alır. Otomatik makinelerde sol elinizle yumuşak bir şekilde fren yapmayı deneyin.
Bu özel makaleyi okuyun iDNES Premium aboneliğiyle
Aylık
49 CZK
89 CZK
Ön ödeme
40 CZK tasarruf edersiniz
Daha sonra, 89 CZK/ay
+ çevrimiçi televizyon televizyon
Açık 90 gün ücretsiz
Şimdi %45 indirim
+ çevrimiçi televizyon televizyon
Açık 90 gün ücretsiz
Bienal
990 CZK
1.690 CZK
Ön ödeme
700 CZK tasarruf edersiniz
Daha sonra 1.690 CZK/2 yıl
+ çevrimiçi televizyon televizyon
Açık 90 gün ücretsiz
Bugün katılın ve şunları edinin:
“Dakar ne kadar zorsa biz de o kadar başarılıydık. Tam kazan profilli brülörler söz konusu olduğunda muhtemelen en hızlısı değiliz, ancak performans ve başsız sürüşün önemli olan tek şey olmadığı durumlarda başarılı oluyoruz” diyor Toyota Gazoo Racing Çek takımının 54 yaşındaki pilotu .
Dakar sürücüsü ilçelerde sivil bir araçla dolaşmaktan hoşlanıyor mu?
Temel olarak evet. Bazen küçük bir eğitim seansı olarak da kullanılabilir. Otomatik şanzımanım var, acele etmem gerektiğinde zaman zaman sol elimle fren yapmaya çalışıyorum çünkü bu şekilde yollarda bile hızı artırabiliyorsunuz. Araba tutkunları için küçük bir rehber çünkü soldan frenleme, virajlardan tamamen farklı bir şekilde geçmenize olanak sağlıyor.
Yani yıl boyunca antrenman mı yapıyorsun?
Buna öyle diyebilirsiniz. Sol frene alışmak zaman alır. Otomatik makinelerde sol elinizle yumuşak bir şekilde fren yapmayı deneyin.
Tomáš OuředníčekBizi bir çadırda koruyabilirler ama çölde bize her an ulaşamazlar. Bize ateş etmeye başlayacaklarından korkmuyorum ama muhtemelen çekici tutsaklarız.
Bu özel makaleyi okuyun iDNES Premium aboneliğiyle
Aylık
49 CZK
89 CZK
Ön ödeme
40 CZK tasarruf edersiniz
Daha sonra, 89 CZK/ay
+ çevrimiçi televizyon televizyon
Açık 90 gün ücretsiz
Şimdi %45 indirim
+ çevrimiçi televizyon televizyon
Açık 90 gün ücretsiz
Bienal
990 CZK
1.690 CZK
Ön ödeme
700 CZK tasarruf edersiniz
Daha sonra 1.690 CZK/2 yıl
+ çevrimiçi televizyon televizyon
Açık 90 gün ücretsiz
Bugün katılın ve şunları edinin:
- iDNES.cz, Lidovky.cz ve Express.cz içeriğine sınırsız erişim
- Tanınmış yazarlardan 30.000’in üzerinde premium makale
- Okuyucuda gazete ve dergilerimize çevrimiçi ve ücretsiz erişim