Motor Angul-Sukinda demiryolunda yuvarlanıyor | Bhubaneswar Haberleri

DünyaBot

Member


BHUBANESWAR: Hindistan Demiryolları, işletmeye almadan önce rayları test etmek için büyük bir yeni hat projesi olan Angul-Sukinda Demiryolunda (98,7 km) bir motor çalıştırdı. Odisha’nın kömür, demir cevheri ve diğer minerallerin taşınmasına yönelik önemli demiryolu hatlarından biridir.
Özel amaçlı araç ‘Angul-Sukinda Demiryolu Limited (ASRL)’ Budhapank istasyonu (Angul ilçesinde) arasındaki bu geniş hatlı tek hattın inşası ve bakımı için oluşturulmuştur. Baghuapal istasyon (Jajpur bölgesindeki Sukinda yakınında).
Dilip Kumar SamantarayASRL Genel Müdürü , bu yeni hattın inşaatının bittiğini söyledi. “Pazar günü motor piste çıktıktan sonra bu hatta test sürüşü yapılacak. Yeni hat işletmeye açılmadan önce bu hat üzerinde bir yük treni çalışacak.
Bu proje 1998-99’da onaylandı, ancak 2009’da şirketleşti. 230 küçük köprü, 23 büyük köprü, 58 köprü üstü (ROB) var. ASRL kaynakları, yaklaşık 2440 Rs’lik projenin tamamlandığını söyledi.
Geçen yıl Kasım ayında ASRL ile Doğu Sahil Demiryolu (ECoR) arasında bir işletme ve bakım anlaşması imzalandı. Kaynaklar, demiryollarının işletme ve bakım maliyetlerini ASRL’nin gelirlerinden düşeceğini söyledi.
Samantaray, bu yeni hattın Joda ve Joda gibi demir cevheri zengini bölgeler arasında doğrudan bağlantı sağlayacağını söyledi. Barbara Angul bölgesindeki çelik ve sünger demir endüstrisine. Talcher maden kuşağı ile kömürle çalışan elektrik santrali arasında daha kısa ve tıkanıklık olmayan bir alternatif rota olabilir. Kalinga Nagar Sukinda yakınlarındaki sanayi bölgeleri, diye ekledi.
Bu demiryolu hattının Rourkela Çelik Fabrikası ile Dhamara arasındaki mesafeyi de azaltacağını söyledi. cennet bağlantı noktaları. Kalinga Nagar kompleksindeki çelik fabrikalarından çıkan nihai ürünlerin bu hat üzerinden Talcher-Sambalpur-Jharsuguda üzerinden Mumbai ve Delhi’ye gönderilebileceğini de sözlerine ekledi.