Moravya’nın güneyindeki ana hattın frenlerinde yeni setler var, başka yerlerde de modern ekipmanlar var

DünyaBot

Member
Tinov’u Hustope’ye ve idlochovice ile Letovice’yi Kenovice’ye bağlayan raylarda, bu elektrikli engelsiz trenlerden 36’sı şu anda çalışıyor. Yedi milyar dolarlık sözleşmeden lütfen son bir tanesini teslim edin. Güney Moravya ulaşım departmanı Ji Crha’ya (ODS) bilgi verdiğine göre, 30 Haziran’a kadar ulaşması gerekiyor.


Başlangıçta, tüm yeni nesil trenlerin geçen yılın sonunda faaliyete geçmesi gerekiyordu. Covid nedeniyle, Ukrayna’ya giden tren ve bileşenlerin tedarikinde müteakip komplikasyonlar nedeniyle sipariş ertelendi.


Bu satın alma, yalnızca devasa miktardan dolayı değil, aynı zamanda trenlerin bir sonraki en büyük taşıyıcı olan Güney Moravya bölgesinden satın alınması nedeniyle olağandışıydı. Şu anda Çek demiryolları kullanılıyor, ancak yeni bir baskı hazırlanıyor, bu nedenle (eski) yeni baskı beşinci yılın Aralık ayından itibaren çıkmalıdır.


Yeni trenlerle taşıyıcı on, on beş yıl kaldırılabilir ve biz buna meylediyoruz. Daha sonra, sözleşme aynı süre için uzatılabilir, yani toplam on yıl olur, diye yazıyor Crha. Bir taşıyıcı, trenleri garantili ömürlerinin tamamı boyunca çalıştırabilir.


Aynı uzun süre boyunca, bu setlerin bakımı tedarikçileri tarafından, yani Plzeň’den Koda Transportation tarafından yapılacaktır. şirket adına Tom Ignak, Çek Demiryolları ile işbirliği içinde onların Brno’daki deposunda kazı yapacağımızı söylüyor.


Ona göre, yeni ekipmanın konuşlandırılmasından kaynaklanan tüm sorunları ortadan kaldırmayı başardı. Bu nedenle peronun kemerli olduğu istasyonlarda kapıların açık olmasıyla ilgili sorunlar devam etmektedir. Bu, Babic veya Blovic nad Svitavou’nun ppad’idir.


Bölge yeni taşıyıcı arıyor



Eksik olan modern filo, yalnızca S2 ve S3 kısaltmalarıyla gösterilen iki değişen hatta hizmet verecek, ancak bu, bölgedeki tüm demiryolu yolcularının yarısı tarafından kullanılan hat meselesi. Yoğun saatlerde, trenler her on beş dakikada bir çalışır. Bu yollarda insan eski bir vagona rastlamıyor, binmek için merdivenleri çıkmak zorunda kalıyor ve bu sıcakta içinde yanıyordu.


Ayrıca Güney Moravya demiryollarının modernizasyonu da tamamlanmadı. Tüm hatlarda beş yıl, Çek Cumhuriyeti ve valilik ile yapılan sözleşmeler artık konforlu arabalarla gelmesi gereken yeni taşıyıcıları seçiyor.


Bu yıl, Avusturya ve Slovakya sınırlarına yakın toplam hattı olmayan bölge, özel Arriv tarafından dokuz yıl boyunca dinlendi. Gezginlere çeşitli modernize edilmiş, alçak tabanlı ve klimalı birimler sunuyoruz. Jan Holub, şirketin iki toplantısında yaptığı açıklamada, trenlerin şu anki trenlere benzer tipte olacağını söyleyerek, trende bir köpek ve bir yolcunun rahat oturacağını, bisiklet ulaşımını kolaylaştıracağımızı ve Wi-Fi bağlantısını da sağlayacağımızı söyledi. Zlín bölgesinde çalışıyor. Arriva, Beclava’dan Znojmo’ya, Zaje’den Hodonna’ya ve oradan büyük olasılıkla Vesel nad Moravou’ya ve Slovak Myjavy’ye giden rotaya hizmet ediyor.


Diğer ikisi için de aynı şekilde alanı seçin. Onlar için de valilik, taşıyıcının modern trenler sağlamasını isteyecek. Crha, Brno köpeği Kyjov’dan Vesel nad Moravou’ya ve devamına kadar olan rota paketine, Almanlar finale kaldı, şimdi hangisinin olacağına, yani hangisinin en uygun olduğuna karar verildi, dedi. Uhersk Hradit, Brno köpeği Moravsk Brnice’den Ivanice ve Moravskho Krumlov’a, Skalice nad Svitavou’dan Boskovice’ye ve Bzenc’ten Moravskho Psk’ye.


Bölge milletvekiline göre, taşıyıcı, Brno’dan Zastvka’ya giden ve yeniden yapılanma sonrasında elektrikli hale getirilecek olan hat için de benzer bir aşamada.


Tek tek bölgelerin ulaşım kapsamını düzenlediği bölgesel hatların Aralık 2024’ten sonra da devam edip etmeyeceği henüz belli değil. En azından çevre bölgelerden, örneğin Olomouc’tan Vykov’a Moravya’nın geri kalanına giden hatlar çantaya hizmet edecek.


Vt konforu da hızlı arabalarla kazanılacak



Devlet taşıyıcısının Brno’dan Blansko’ya ve Çek Tebová’dan Prag’a Svitava ekspres trenleri göndermeye devam edeceği kesin. Şu anda bu davadaki rolünü yerine getirmeyen Ulaştırma Bakanlığı’na düşüyorlar. esk drhy ovem’in kendisi gelişmiş konfor vaat ediyor.


Modern InterPanter setleri artık mevcut olsa da, tren hala eski modellerden oluşuyor. Çek Demiryolları sözcüsü Petr hlavsk, tüm yeni birimlerin teslim edileceği ve ETCS güvenlik sistemiyle destekleneceği zaman, bu hattı kapsayacak şekilde tam olarak konuşlandırılmış olacaklarını duyurdu.


Öte yandan taşıyıcı, Jihlava üzerinden Prag’a giden ikinci yüksek hızlı hattı istedi. 2025 ve 2026’nın ortasından itibaren, on beş yıl boyunca yalnızca RegioJet tarafından hizmet verilecek ve bu, bir milyar kron daha iyi bir teklif sunacak. Şu anda Brno’dan Ostrava’ya ve Bohumna’ya ekspres trenlerle seyahat eden RegioJet’in sahibi Radim Janura, bizim için bu genişlemede bir adım ve yeni bir varış noktasına doğru ilerliyoruz, yorumunda bulundu.



Prag’a ekspres ana koridora dönüyor


İki yılı aşkın bir süre sonra, yaz tatilinden bu yana, uluslararası trenler çalışıyor ve ekspres trenler Brno’dan Prag’a Tebová yolu boyunca ana koridora doğru ilerliyor. Brno ve Prag arasındaki tren bağlantısının saatler sürmesine neden olan Vysoin demiryolu hattı boyunca mevcut seyahat.

1 Ocak Cumartesi günü Pardubice bölgesindeki st nad Orlic’teki koridorda yapılan onarım çalışmalarının tamamlanmasının ardından tren kapatılacak ve bu da Çek Cumhuriyeti’nin en büyük iki şehri arasındaki seyahat süresini yarım saat kısaltacak.

İlk olarak Zdopravy.cz sunucusunun belirttiği gibi, parkurun yeniden inşasından sonra, yolculuk paradoksal bir şekilde bazı bağlantılar için eskisinden biraz daha uzun sürecek.Bu, iki trenden yaklaşık on dakika daha hızlı olan RegioJet treni olacak. . Şimdi, sürüş süreleri Çek demiryolu taşıyıcısınınkine benzer olacak. Demiryolu idaresi, gecikmelerin meydana gelmemesi için bireysel bağlantılar için yeterli rezerv süresi sağlamak istediğini söyleyerek bu paradoksu açıkladı.