Bu ay demiryolu şirketi, Beclavsk’te Modice ile Rakvice arasındaki güzergah üzerindeki kasabalarda bir dizi halka açık toplantı başlattı ve ilk kasabadan itibaren yaklaşık bin yerel halkın onaylamayan tepkileri ve şikayetleriyle karşılaştı.
Eleştiri sesleri bir tarafta I/52 yolu ile diğer tarafta demiryolu arasında yer alan Brnnsk Caddesi’nin ana sakinleri. Hızlı trenler nedeniyle bunların uzağına iki yeni hat yapılacak, mevcut hattın yüz metrelik mesafesi değişebilir. Bu nedenle yurtların alanı Brnnsk Caddesi’ndeki evlere yakındır.
Alımlarla birlikte beşinci yılda demiryoluna başlamayı düşünüyorum. Bina dışı arsa ve gayrimenkul olmayan parseller için ihale bedelinin sekiz katını ödeyin. Bu habere rağmen yerel halk kesinlikle sakinleşmedi. Toplantıda yayalardan biri, araziye ne kadar ödediğimin bir önemi yok, geceleri uyumayacağım dedi.
Eleznii, hızlı tren koridorunu minimuma indirecek teknik bir çözüm aradığında ısrar ediyor. Sprva eleznice’den Luk Tittl, geçen Aralık ayındaki son durumla karşılaştırıldığında Modice’nin yaklaşık on metre daha yakında olduğunu belirtti. Uzmanlar hâlâ teknik tasarım üzerinde her ayrıntısıyla çalışıyor ve onu yalnızca insanlardan gelen önerilere göre geliştirmiyor.
Yerel halk, yeni rayların demiryolunun diğer tarafına inşa edilmesini veya tüm gövdenin bu tarafa taşınmasını önerdi, ancak bu, duvarın hala rayla aynı hizada olduğu anlamına geliyordu. Bu, Ulaştırma Bakanlığı tarafından reddedildi.
bir? Trenleri yavaşlatın
Pist boyunca döküntülerin pistten kurumasını önlemek için gürültü önleyici duvar inşa edilecek. Ayrıca hızlı trenlerin demiryoluna göre gürültülü olması, günlük setlerin olmaması gerekiyor. Ancak halk bunu hala yetersiz buluyor. Yerel sakin Miroslav Novk, Modic ndra’dan Eleic Köprüsü’ne kadar olan hatta 944 metre uzunluğundaki ray üzerinde yavaş hareket eden bir trenin veya 650 metre uzunluğunda bir tüpün gürültüyü azaltmak için bir olasılık olduğunu öne sürdü.
Modici hızlı trenleri saatte 160 ila 200 kilometre hızla gidiyor. Her gün tünel yapılması seçeneğiyle Demiryolları Dairesi’nin ter dökmesi gerekmiyor. Yakındaki Rajhrad’ın kavşağında, en yakın binanın etrafında bir yer altı güzergahı öneriyor. Ama bu belediye meclisi için. Yüksek hızlı trenlerin tüm süre boyunca kendi topraklarından geçen tüplerden geçmesini talep ediyor. Bariyer Tefnikova Caddesi boyunca değil, şehre giriş öncesi geçişlerin tepesinde yer almalıdır.
Yüksek hızlı trenin onlara hiçbir faydası olmayacak. Toplum çapındaki kaygıları algılamaya istekli olsak da Rajhrad’da gürültü ve temizlik nesnel olarak arttı, kasaba ikiye bölündü. Rotanın şehir içindeki açık bir alanda, konut binalarının yakınında olması gerekiyor, buna katılmıyoruz, Rajhrad belediye başkanı Frantiek Ondrek (n.) durumu özetledi, bir girişimde bulunmak için ilk ofise döndü. Şehrin taleplerini yerine getirmek için.
Yapılan çalışmaya göre demiryolu tüneli, toplantı ve bölge sakinlerinin talepleri doğrultusunda 150 metre uzatılarak toplam 950 metreye çıkarıldı. Sprvy eležnic Ondej rmek’in sözcüsü, bağlantılı bölümlerde ağacın kiremitle kaplı olduğunu, dolayısıyla inşaattan görülemeyeceğini ekledi.
Pazartesi günü, hızlı trenin tanıtımı sırasında ilk Rajhrad veya komşu Holasice, Güney Moravya durağı Sprva eleznic tarafından halka dağıtıldı. Daha sonra, diğerlerinin yanı sıra, Rajhrad’dan ilk köy olarak geçecek ve yerleşim dışı bölgenin geri kalanına liderlik etmeyecek olan Pouzdany’yi de takip edecekler.
Gürültünün yanı sıra, hızlı tren hattının tamamlanmasından sonra yapılabilecek demiryoluyla köye girişin korunması da köy için aynı derecede önemli. Ama hiç tercih etmezse mutlu oluruz. Üzerimizde duran treni aramayın. Pouzdan belediye başkanı Miroslav Marda (kızlık soyadı), sanki burada sürülmeyecek bir otoyol tasarlıyormuş gibi bir şey olduğunu söyledi.
O yıllarda tekrar bahse girebilirim
Modice’den Rakvice’ye kadar Pouzdany ve Rajhrad’ın da dahil olduğu bölüm 2027’de inşaata başlayabilir. Yüksek hızlı trenler burada saatte 320 kilometre hızla gidecek. Modernizasyon çalışmaları devam eden Beclava’ya giden günlük koridorun yerini trenler alacağı için hız uzun bir süre maksimum 200 km/saat ile sınırlı kalacak.
Moravya’nın güneyindeki yüksek hızlı hatlar bölgenin arazi imar esaslarının güncellenmesiyle ilgilidir. O bölgelerdeki rotaları imzalıyor. Özellikle, komşu Vysoina sınırından Brno’ya giderken, Akvice ile Rakvice arasında ve Beclav’dan önce. Demiryolları Kurumunun talebi doğrultusunda valilikler değişecek, yol için arazi rezervi gerekiyor.
Son günlerde başta belediye olmak üzere kamuoyundan güncellemeye mektuplar ve itirazlar geldi. Valilik daha sonra değişikliğin kış aylarında onaylanabilmesi için görevden alma işlemlerine geçti. İlk güncellemeyi içeren 43. yoldaki gibi protestolar beklemeyelim; arazi geliştirmeden sorumlu bölgesel meclis üyesi Martin Maleek (Moravya’nın geri kalanının belediye başkanı) bize mahkemenin bile takip etmesi gereken hakkı hatırlattı.
Eleştiri sesleri bir tarafta I/52 yolu ile diğer tarafta demiryolu arasında yer alan Brnnsk Caddesi’nin ana sakinleri. Hızlı trenler nedeniyle bunların uzağına iki yeni hat yapılacak, mevcut hattın yüz metrelik mesafesi değişebilir. Bu nedenle yurtların alanı Brnnsk Caddesi’ndeki evlere yakındır.
Alımlarla birlikte beşinci yılda demiryoluna başlamayı düşünüyorum. Bina dışı arsa ve gayrimenkul olmayan parseller için ihale bedelinin sekiz katını ödeyin. Bu habere rağmen yerel halk kesinlikle sakinleşmedi. Toplantıda yayalardan biri, araziye ne kadar ödediğimin bir önemi yok, geceleri uyumayacağım dedi.
Eleznii, hızlı tren koridorunu minimuma indirecek teknik bir çözüm aradığında ısrar ediyor. Sprva eleznice’den Luk Tittl, geçen Aralık ayındaki son durumla karşılaştırıldığında Modice’nin yaklaşık on metre daha yakında olduğunu belirtti. Uzmanlar hâlâ teknik tasarım üzerinde her ayrıntısıyla çalışıyor ve onu yalnızca insanlardan gelen önerilere göre geliştirmiyor.
Yerel halk, yeni rayların demiryolunun diğer tarafına inşa edilmesini veya tüm gövdenin bu tarafa taşınmasını önerdi, ancak bu, duvarın hala rayla aynı hizada olduğu anlamına geliyordu. Bu, Ulaştırma Bakanlığı tarafından reddedildi.
bir? Trenleri yavaşlatın
Pist boyunca döküntülerin pistten kurumasını önlemek için gürültü önleyici duvar inşa edilecek. Ayrıca hızlı trenlerin demiryoluna göre gürültülü olması, günlük setlerin olmaması gerekiyor. Ancak halk bunu hala yetersiz buluyor. Yerel sakin Miroslav Novk, Modic ndra’dan Eleic Köprüsü’ne kadar olan hatta 944 metre uzunluğundaki ray üzerinde yavaş hareket eden bir trenin veya 650 metre uzunluğunda bir tüpün gürültüyü azaltmak için bir olasılık olduğunu öne sürdü.
Modici hızlı trenleri saatte 160 ila 200 kilometre hızla gidiyor. Her gün tünel yapılması seçeneğiyle Demiryolları Dairesi’nin ter dökmesi gerekmiyor. Yakındaki Rajhrad’ın kavşağında, en yakın binanın etrafında bir yer altı güzergahı öneriyor. Ama bu belediye meclisi için. Yüksek hızlı trenlerin tüm süre boyunca kendi topraklarından geçen tüplerden geçmesini talep ediyor. Bariyer Tefnikova Caddesi boyunca değil, şehre giriş öncesi geçişlerin tepesinde yer almalıdır.
Yüksek hızlı trenin onlara hiçbir faydası olmayacak. Toplum çapındaki kaygıları algılamaya istekli olsak da Rajhrad’da gürültü ve temizlik nesnel olarak arttı, kasaba ikiye bölündü. Rotanın şehir içindeki açık bir alanda, konut binalarının yakınında olması gerekiyor, buna katılmıyoruz, Rajhrad belediye başkanı Frantiek Ondrek (n.) durumu özetledi, bir girişimde bulunmak için ilk ofise döndü. Şehrin taleplerini yerine getirmek için.
Yapılan çalışmaya göre demiryolu tüneli, toplantı ve bölge sakinlerinin talepleri doğrultusunda 150 metre uzatılarak toplam 950 metreye çıkarıldı. Sprvy eležnic Ondej rmek’in sözcüsü, bağlantılı bölümlerde ağacın kiremitle kaplı olduğunu, dolayısıyla inşaattan görülemeyeceğini ekledi.
Pazartesi günü, hızlı trenin tanıtımı sırasında ilk Rajhrad veya komşu Holasice, Güney Moravya durağı Sprva eleznic tarafından halka dağıtıldı. Daha sonra, diğerlerinin yanı sıra, Rajhrad’dan ilk köy olarak geçecek ve yerleşim dışı bölgenin geri kalanına liderlik etmeyecek olan Pouzdany’yi de takip edecekler.
Gürültünün yanı sıra, hızlı tren hattının tamamlanmasından sonra yapılabilecek demiryoluyla köye girişin korunması da köy için aynı derecede önemli. Ama hiç tercih etmezse mutlu oluruz. Üzerimizde duran treni aramayın. Pouzdan belediye başkanı Miroslav Marda (kızlık soyadı), sanki burada sürülmeyecek bir otoyol tasarlıyormuş gibi bir şey olduğunu söyledi.
O yıllarda tekrar bahse girebilirim
Modice’den Rakvice’ye kadar Pouzdany ve Rajhrad’ın da dahil olduğu bölüm 2027’de inşaata başlayabilir. Yüksek hızlı trenler burada saatte 320 kilometre hızla gidecek. Modernizasyon çalışmaları devam eden Beclava’ya giden günlük koridorun yerini trenler alacağı için hız uzun bir süre maksimum 200 km/saat ile sınırlı kalacak.
Moravya’nın güneyindeki yüksek hızlı hatlar bölgenin arazi imar esaslarının güncellenmesiyle ilgilidir. O bölgelerdeki rotaları imzalıyor. Özellikle, komşu Vysoina sınırından Brno’ya giderken, Akvice ile Rakvice arasında ve Beclav’dan önce. Demiryolları Kurumunun talebi doğrultusunda valilikler değişecek, yol için arazi rezervi gerekiyor.
Son günlerde başta belediye olmak üzere kamuoyundan güncellemeye mektuplar ve itirazlar geldi. Valilik daha sonra değişikliğin kış aylarında onaylanabilmesi için görevden alma işlemlerine geçti. İlk güncellemeyi içeren 43. yoldaki gibi protestolar beklemeyelim; arazi geliştirmeden sorumlu bölgesel meclis üyesi Martin Maleek (Moravya’nın geri kalanının belediye başkanı) bize mahkemenin bile takip etmesi gereken hakkı hatırlattı.