“Tren alçak tabanlı ve klimalı, tüm iç kısmı yeni. İnternet bağlantısı mevcuttur ve koltuklar yeni kaplanmıştır. Bölgede çok sayıda bisikletçi var, bu nedenle bisiklet ve bebek arabalarının taşınması için alanı genişlettik” dedi Arriva CEO'su Daniel Adamka, Çarşamba günü ilk iki setin sunumu sırasında.
Şirket, Břeclav, Hodonín ve Znojmo hatlarında Güney Moravya Bölgesi'nin emriyle tren işletecek. Onlarla ilk kez bu yıl 10 Aralık'ta çıkacak, 10 yıllık sözleşmesi var.
Hatlar üzerinde Břeclav'dan Znojmo'ya, Hodonín'den Veselí nad Moravou üzerinden Vrbovce'ye ve Hodonín'den Zaječí'ye seyahat edecekler. Böylece Çek Demiryolları araçlarının yerini alacak. Bölge yıllık işletme için 231 milyon kron ödeyecek. Trenler yılda 1,4 milyon kilometre yol kat ediyor; bu, Güney Moravya Bölgesi'nin demiryollarından talep ettiği performansın yüzde 15'ine tekabül ediyor.
“Uzun vadeli amacımız insanları trenle seyahat etmeye çekmek. Modernize edilmiş trenler, klimadan internet bağlantısına kadar çok yönlü konfor sunuyor” dedi Güney Moravya Vali Yardımcısı Jiří Crha (ODS).
Örneğin Arriva halihazırda Zlín Bölgesi'nde aynı tip trenleri işletiyor. Yaklaşık 100 oturan yolcu için alçak tabanlı bir motor ünitesidir.
Araçlarda yolcular ulusal OneTicket biletlerinin yanı sıra bölgesel biletleri de satın alabilecekleri bir makine bulacaklar. Gelecek yılın Aralık ayından itibaren trenler, sürüş güvenliğine yönelik birleşik bir Avrupa sistemi olan ETCS sistemiyle donatılacak.
Şimdilik Arriva, bölgedeki tren operasyonlarını sipariş eden tek özel taşıyıcı olacak. Tüm bölgedeki üretimin üçte ikisini sağlayan Brno çevresindeki elektrik hatlarındaki omurga hatları, modern Moravia České dráhy trenleri tarafından işletilmeye devam edecek. Seçim sürecinde RegioJet ve Arriva rekabetinde başarılı oldular ve bu Aralık ayından itibaren önümüzdeki on yıl için sözleşme aldılar.
Şirket, Břeclav, Hodonín ve Znojmo hatlarında Güney Moravya Bölgesi'nin emriyle tren işletecek. Onlarla ilk kez bu yıl 10 Aralık'ta çıkacak, 10 yıllık sözleşmesi var.
Hatlar üzerinde Břeclav'dan Znojmo'ya, Hodonín'den Veselí nad Moravou üzerinden Vrbovce'ye ve Hodonín'den Zaječí'ye seyahat edecekler. Böylece Çek Demiryolları araçlarının yerini alacak. Bölge yıllık işletme için 231 milyon kron ödeyecek. Trenler yılda 1,4 milyon kilometre yol kat ediyor; bu, Güney Moravya Bölgesi'nin demiryollarından talep ettiği performansın yüzde 15'ine tekabül ediyor.
“Uzun vadeli amacımız insanları trenle seyahat etmeye çekmek. Modernize edilmiş trenler, klimadan internet bağlantısına kadar çok yönlü konfor sunuyor” dedi Güney Moravya Vali Yardımcısı Jiří Crha (ODS).
Örneğin Arriva halihazırda Zlín Bölgesi'nde aynı tip trenleri işletiyor. Yaklaşık 100 oturan yolcu için alçak tabanlı bir motor ünitesidir.
Araçlarda yolcular ulusal OneTicket biletlerinin yanı sıra bölgesel biletleri de satın alabilecekleri bir makine bulacaklar. Gelecek yılın Aralık ayından itibaren trenler, sürüş güvenliğine yönelik birleşik bir Avrupa sistemi olan ETCS sistemiyle donatılacak.
Şimdilik Arriva, bölgedeki tren operasyonlarını sipariş eden tek özel taşıyıcı olacak. Tüm bölgedeki üretimin üçte ikisini sağlayan Brno çevresindeki elektrik hatlarındaki omurga hatları, modern Moravia České dráhy trenleri tarafından işletilmeye devam edecek. Seçim sürecinde RegioJet ve Arriva rekabetinde başarılı oldular ve bu Aralık ayından itibaren önümüzdeki on yıl için sözleşme aldılar.