Maskot, ‘Youth4Water Plus’ kampanyasının logosu Bhubaneswar’daki Kalinga Stadyumu’nda tanıtıldı | Bhubaneswar Haberleri

DünyaBot

Member


BHUBANESWAR: resmi maskot ve Unicef liderliğindeki ‘Youth4Water Plus’ kampanyasının yeni logosu, Bhubaneswar’daki Olly’s Land’de tanıtıldı. Kalinga Stadyumu Çarşamba günü. ‘Jolly’ maskotu konseptinden esinlenmiştir. “Jal Se Jolly”.
Mavi bir Hindistan takımı forması giyen ve bir elinde hokey sopası tutan ‘Jolly’, kaplumbağa Olly ile bir selfie için poz verdi. Resmi Unicef kaynaklarına göre Jolly, genç bir Odia kızını su, sanitasyon ve çevre amacını destekleme misyonuyla simgeliyor.
Hindistan Hokeyi Başkanı Dilip Tirkey ve Odisha Eyalet Afet Yönetim Otoritesi (OSDMA) İcra Direktörü Gyana Das logo ve maskotu halka açıkladı. Etkinlik sırasında ‘Youth4WaterPlus’ kampanyasının yolculuğunu vurgulayan kısa bir tematik video yayınlandı.
Kampanyanın amacı, gençleri su tasarrufu, iklim değişikliğine dayanıklılık ve WASH (Su Sanitasyon ve Hijyen) için değişimin temsilcisi olmaya teşvik etmek, güçlendirmek ve onlara ilham vermektir. Resmi kaynaklar, ayrıca bu alanlarda yenilikçiliği ve girişimciliği teşvik etmeyi amaçladığını söyledi.