Bu kadar yoğun bir bölgede trafiği tıkayan Esk boyunca yollarda trafiği yasaklayan tabelaları görseniz bile sıcaktan kurtulamıyorsunuz. Yetkililerin D1 karayolu nedeniyle trafiği altı şeritle sınırlandırdığı Brno'da durum umutsuz. Güney Moravyalı trafik polisi memuru Jindich Rybka'dan MF DNES, bunun iç yel değirmenleriyle yapılan bir kavgaya benzediğini söylüyor.
Karayolları ve Otoyollar Müdürlüğü (SD) ile birlikte Çek Cumhuriyeti'nin ilk şehrinde olduğu gibi bu lokasyonda da tüm kamyon izleme sisteminin otomasyonu görevini yerine getiriyor.
Sonuç şehirlerdeki hız radarına benzer olacaktır. Kamera hızlı bir şekilde fotoğraf çekiyor, karakola gidecek ve oradan kamyonu şehrin içinden geçen kişi veya firmaya yaptırım uygulanacak. SD konuşmacısı Jan Rdl bunu gerçekten çok yoğun bir şekilde konuştuğumuzu doğruladı.
Ona göre yıkımı umursamayan, aynı zamanda hayal kuran insanları okumak mümkün olsa da yeterli değildi. Sorun hakkında polisi defalarca uyarın. Yalnızca Ocak ayının son yılında yüzlerce yakışıklı diğer Moravyalılara saldırdı. Ocak ve Kasım ayının ortasında, özel bir etkinlik için bir polis helikopteri bile konuşlandırdılar, bu sadece bir gün içinde olmaması gereken yerlere giden yirmi kamyonun ortaya çıkarılmasına yardımcı oldu.
D2 karayolu üzerinde test odası
Düzenlemeleri göz ardı eden mağdurlara verilecek ceza artık trafik polisinin personel kapasitesine bağlı ancak sınırlı. Oyuncular ise sınırlı bir bölümde tek bir soruna odaklanamıyor, endişelenecek çok şey var.
Ayrıca park yerlerinde kamyonun yan kısmına da zarar veriyoruz. Rybka, bir kasabadan ayrılır ayrılmaz tüm ilçeyi dolaşıp, oraya park ettiğimizi anlatıyor.
İkincisi, trafik sıkışıklığı üzerindeki otomatik denetim sisteminin yalnızca polisin işini kolaylaştırmakla kalmayıp, aynı zamanda trafiği serbest bırakan hafif sürücülerin sayısını da hafiflettiğini biliyor. Bir polis memuru, bu sistemi aslında Brno yakınlarındaki D2 otoyolunda kurmak istiyoruz, diye yazıyor, ona göre sistem bu yılın başında yaz aylarında tekrar çalışır hale gelebilir.
Emri üzerine zorlu bir para cezasının verileceği İdlochovice'de başka bir gündeme hazırlar. Oradaki belediye başkanı Jan Vitula (bilinmiyor), haberlerin olduğunu biliyoruz ve bu işi güvence altına almakta hiçbir sorunumuz yok, dedi. Brno meclis üyesi Petr Kratochvl (ODS) de benzer bir adım attı. Hatta bu tür olaylardan sonra gerçekten rüya gördüğünü düşündüğümde birinin altından geçmeye çalıştığını kaydetti.
Denetim, güvenliği ve çok sayıda uzmanı davet ediyor
SD'den Rdl'ye göre, otomatik sistemi devreye almadan önce teknik ve yasal hususların ayarlanmasına ihtiyaç var. Ancak ilk bölümde yenilik kanıtlanırsa D1 ana arterine daha güçlü yayılacağı açıktır. Konuşmacı, bunun aynı zamanda araba kullanırken telefon görüşmesi yapmak gibi diğer kabahatler için de ceza olması gerektiğini ekledi.
Uzmana göre ön kısmı büyük bir kamyon, sadece yollardaki trafik akışı açısından değil aynı zamanda güvenlik açısından da sorun teşkil ediyor. Brno Ulaştırma Araştırma Merkezi'nden Veronika Valentov, böyle bir durumun genellikle daha fazla arabanın karıştığı toplu kazalardan kaynaklandığını belirtti.
Kısacası, yatay olmayan mesafeyle birlikte sürüş hızındaki büyük değişiklikler çoğu zaman bazı binek araçların ani değişikliklere tepki vermemesine ve fren yapmamasına neden olur.
Bu nedenle hem Valentov hem de Rybka, otomatik kamyon izleme sistemini etkili bir sistem olarak gördü. Aptallar, hız radarlarında olduğu gibi, bir çarpışma durumunda para cezasına çarptırılacaklarını bildiklerinde, söz konusu şehirde dikkatli olun. Öncelikle trafiğin akışına yardımcı olacak, ben trafik polisiyim. Bu, kuyruk olasılığını, yani özel arabalar için yolda büyük bir engeli azalttığı sürece aptalca aynıdır.
Geçen yıl Ostrava yakınlarındaki D1'de bir basınçlı kamyon şu şekilde bozuldu:
Bu yılın en geç beşinci yılına düşmesi, Brno yakınlarındaki D1 ve D2 fikrine büyük bir sınav verdi. Trafiğin Prag yönünde yeni inşa edilen yola aktarılmasıyla yıllar içinde değişen şu anda sınırlı olan bu durum, her iki virajlı yolun ekstra seviyeli kavşaklarının inşasına katkıda bulunuyor. Bu, esku'daki tüm kiovatkaların annesidir; Rybka, bağlantı hattının anlamını göstermektedir. Ancak trafik güzergahındaki değişikliğin ne kadar spesifik olduğu şu anda belli değil.
Karayolları ve Otoyollar Müdürlüğü (SD) ile birlikte Çek Cumhuriyeti'nin ilk şehrinde olduğu gibi bu lokasyonda da tüm kamyon izleme sisteminin otomasyonu görevini yerine getiriyor.
Sonuç şehirlerdeki hız radarına benzer olacaktır. Kamera hızlı bir şekilde fotoğraf çekiyor, karakola gidecek ve oradan kamyonu şehrin içinden geçen kişi veya firmaya yaptırım uygulanacak. SD konuşmacısı Jan Rdl bunu gerçekten çok yoğun bir şekilde konuştuğumuzu doğruladı.
Ona göre yıkımı umursamayan, aynı zamanda hayal kuran insanları okumak mümkün olsa da yeterli değildi. Sorun hakkında polisi defalarca uyarın. Yalnızca Ocak ayının son yılında yüzlerce yakışıklı diğer Moravyalılara saldırdı. Ocak ve Kasım ayının ortasında, özel bir etkinlik için bir polis helikopteri bile konuşlandırdılar, bu sadece bir gün içinde olmaması gereken yerlere giden yirmi kamyonun ortaya çıkarılmasına yardımcı oldu.
D2 karayolu üzerinde test odası
Düzenlemeleri göz ardı eden mağdurlara verilecek ceza artık trafik polisinin personel kapasitesine bağlı ancak sınırlı. Oyuncular ise sınırlı bir bölümde tek bir soruna odaklanamıyor, endişelenecek çok şey var.
Ayrıca park yerlerinde kamyonun yan kısmına da zarar veriyoruz. Rybka, bir kasabadan ayrılır ayrılmaz tüm ilçeyi dolaşıp, oraya park ettiğimizi anlatıyor.
İkincisi, trafik sıkışıklığı üzerindeki otomatik denetim sisteminin yalnızca polisin işini kolaylaştırmakla kalmayıp, aynı zamanda trafiği serbest bırakan hafif sürücülerin sayısını da hafiflettiğini biliyor. Bir polis memuru, bu sistemi aslında Brno yakınlarındaki D2 otoyolunda kurmak istiyoruz, diye yazıyor, ona göre sistem bu yılın başında yaz aylarında tekrar çalışır hale gelebilir.
Emri üzerine zorlu bir para cezasının verileceği İdlochovice'de başka bir gündeme hazırlar. Oradaki belediye başkanı Jan Vitula (bilinmiyor), haberlerin olduğunu biliyoruz ve bu işi güvence altına almakta hiçbir sorunumuz yok, dedi. Brno meclis üyesi Petr Kratochvl (ODS) de benzer bir adım attı. Hatta bu tür olaylardan sonra gerçekten rüya gördüğünü düşündüğümde birinin altından geçmeye çalıştığını kaydetti.
Denetim, güvenliği ve çok sayıda uzmanı davet ediyor
SD'den Rdl'ye göre, otomatik sistemi devreye almadan önce teknik ve yasal hususların ayarlanmasına ihtiyaç var. Ancak ilk bölümde yenilik kanıtlanırsa D1 ana arterine daha güçlü yayılacağı açıktır. Konuşmacı, bunun aynı zamanda araba kullanırken telefon görüşmesi yapmak gibi diğer kabahatler için de ceza olması gerektiğini ekledi.
Uzmana göre ön kısmı büyük bir kamyon, sadece yollardaki trafik akışı açısından değil aynı zamanda güvenlik açısından da sorun teşkil ediyor. Brno Ulaştırma Araştırma Merkezi'nden Veronika Valentov, böyle bir durumun genellikle daha fazla arabanın karıştığı toplu kazalardan kaynaklandığını belirtti.
Kısacası, yatay olmayan mesafeyle birlikte sürüş hızındaki büyük değişiklikler çoğu zaman bazı binek araçların ani değişikliklere tepki vermemesine ve fren yapmamasına neden olur.
Bu nedenle hem Valentov hem de Rybka, otomatik kamyon izleme sistemini etkili bir sistem olarak gördü. Aptallar, hız radarlarında olduğu gibi, bir çarpışma durumunda para cezasına çarptırılacaklarını bildiklerinde, söz konusu şehirde dikkatli olun. Öncelikle trafiğin akışına yardımcı olacak, ben trafik polisiyim. Bu, kuyruk olasılığını, yani özel arabalar için yolda büyük bir engeli azalttığı sürece aptalca aynıdır.
Geçen yıl Ostrava yakınlarındaki D1'de bir basınçlı kamyon şu şekilde bozuldu:
Bu yılın en geç beşinci yılına düşmesi, Brno yakınlarındaki D1 ve D2 fikrine büyük bir sınav verdi. Trafiğin Prag yönünde yeni inşa edilen yola aktarılmasıyla yıllar içinde değişen şu anda sınırlı olan bu durum, her iki virajlı yolun ekstra seviyeli kavşaklarının inşasına katkıda bulunuyor. Bu, esku'daki tüm kiovatkaların annesidir; Rybka, bağlantı hattının anlamını göstermektedir. Ancak trafik güzergahındaki değişikliğin ne kadar spesifik olduğu şu anda belli değil.
Brno yakınlarındaki D1 otoyolu
|