Harika planlar. Brno yüz yeni tramvay satın alacak, gaz otobüsleri aksi takdirde değiştirmeli

DünyaBot

Member
Tramvayların yerini yavaş yavaş şehir taşıyıcısıyla değiştirdi, çünkü yeni iki yollu set 75 milyon krona mal olacak. Bu büyük modernizasyon, ulaşım şirketinin bol miktarda sübvansiyon olmadan karşılayamayacağı milyarlarca sürecek.


Bu fiyat için kırk yepyeni tramvay, üç milyarda serbest bırakılacak olan Brno Pilsen Company Škoda Transportation tarafından sağlanacak. Şehri zaten süren ilk beş parça DPMB'yi kendi başına satın alabildi, ancak geri kalanı için bir “enjeksiyona” ihtiyacı var.


Zaten on beş set satın almak için vurulmuş bir Avrupa sübvansiyonu var ve şimdi başka bir yirmi için, Brno Petr Hladík (KDU -čsl) liderliğindeki çevre bakanlığının himayesinde şehir taşıyıcılarının çevresel ve modernizasyonu için başka bir sübvansiyon fonuna uygulama fırsatı açtı.


Onunla koşullar da Brno Ulaştırma Meclis Üyesi tarafından Petr Kratochvíl (ODS) tarafından müzakere edildi. Bu Avrupa Birliği parasını tramvaylarda kullanma olasılığı başlangıçta sayılmadı. Kratochvil, “Katılımımızı yüzde elliden az yapmaya çalıştım, ancak her şeyin mümkün olmadığını anlıyorum” diyor.


Buna rağmen, BRNO için bu sübvansiyonun bir başarı olduğunu, yirmi tramvay sırası nedeniyle hemen başvurabilir. DPMB CEO'su Miloš Havránek, “Daha sonra set 2027 sonuna kadar üretici tarafından teslim edilecek” diyor.


Yolcular için daha fazla konforun yanı sıra, yeni otomobiller de enerji tasarrufu getirecek. Brno'daki mevcut tramvaylardan bazıları 1968'den beri hizmet vermektedir.


Arabaya güvenmek



Esas olarak 8 numaralı satır için tasarlanan Pilsen'den iki yollu trenlere ek olarak, Havránek ve meslektaşları da 2020'den beri ulaşım şirketini konuşlandıran diğer tramvayları satın alma olasılığını da çözüyorlar. Yolcular, çoğunlukla birkaç hatta, çoğunlukla bir numara ile buluşuyor. Şu anda, otuz beşi Brno'da çalışıyor ve yıl sonuna kadar üretici kalan altısını mevcut sözleşme içinde tedarik edecek.


DPMB daha sonra sayılarını yüze eklemek için altı düzine ejderha daha satın almak istiyor. “Diğer malzemelerde ön piyasa istişareleri var. Önümüzdeki haftalarda, ona gidip gitmeyeceğimize ve hangi fiyata karar vermeliyiz ”diyor Havránek.


Tramvaylar mevcut niyetleri yerine getirirken “endişelenmeli” olsa da, kırışıklıklar ona CNG olarak bilinen sıkıştırılmış doğal gaza giden otobüsler veriyor. Yaşamları yavaş yavaş sona ererken, filo hala yüzden fazla.


Hladík, yeni gaz otobüslerinin satın alınması için bir sübvansiyonun çizilmesinin mümkün olmadığını itiraf ediyor. Toplu taşıma için tesisi öncelikle elektriğe güvenmektedir. Brno'nun soběšice'de yaşayan ve troleybüsleri pillerle öven bakan, “Pillere gidebilecek arabalarla birlikte tramvay liderliği hızlı ve etkili bir çözüm” diyor. Ayrıca, fiyatın yarısından fazlası sübvansiyonlardan elde edilebilir.


BRNO temsilcileri de bu kısmi trolleybüsler için de bağlıdır. DPMB, černovice Terrace üzerinde yeni bir tramvay hattı hazırladığını ve aynı zamanda diğer el feneri troleybüslerini bağlamak için mevcut kabloları başka nerede kullanabileceğini merak ettiğini zaten açıkladı.


İlçe Hibrit Trenler Planları



Geçen yıl, toplu taşıma şirketi ayrıca Brno toplu taşıma ağını elektriklendirmenin ve fosil yakıtlara giden otobüs sayısını azaltmanın yollarını gösteren bir çalışma yaptı. “Buna dayanarak, önümüzdeki on yıl içinde ne yapacağımıza karar vereceğiz” diyor DPMB Jan Seitl, çalışmanın bu bahar hazır olacağını söyledi.


Taşıyıcının klasik troleybüslerin ve el fenerlerinin diğer alımları üzerinde anlaşmaya başlayacağını varsayar. İkinci durumda, henüz şehirde çalışmayan uzun bir eklemli olabilir.


Brno'ya Hladík'in bakanlığına ek olarak, hibrit trenlerin tedariki için neredeyse yirmi milyar kron için bir ihale ilan eden Güney Moravian Valisi, yani geçen sonbaharda pilin rotasının bir kısmını da sürebilenler. “Biz sadece sürecin başlangıcındayız. Henüz daha fazla bilgi iletemeyiz ”dedi. İhalede kaç tane ihale olduğunu açıklamadı.


Otobüsler söz konusu olduğunda, şehirlerde gaz sapı için sübvansiyonlarda, bölgesel ulaşımdaki durum – özellikle biyometanda – farklıdır. “Bunu yapmaya çalışıyorum, ama henüz Avrupa Birliği'nde onaylanmadık. Bu nedenle, bu yıl olacağına söz vermek istemiyorum ”diyor Hladík.