Tirupur: Pazartesi günü şirket genel merkezindeki entegre komuta ve kontrol merkezini denetleyen Belediye Başkanı N Dinesh Kumar, yetkililere günde en az 150 dilekçeyi çözmeleri talimatını verdi.
Merkez, katı atık yönetiminden su teminine kadar 300’den fazla konuda şikayet ve sorularını iletebilen sakinlerden telefon alıyor. Belediye yetkilisi geçen yıl merkezde 4.863 dilekçeyi inceledi.
TOI’ye konuşan belediye başkanı, hedefinin bu yıl içinde 55.000 dilekçeyi sonuçlandırmak olduğunu söyledi. “Yetkililerden 4.863 dilekçe sahibiyle iletişime geçmesini ve bekleyen davaları çözmesini istedim. Merkezdeki aramalara katılan temsilcilere, bileti kapatmadan önce sorunun uygun şekilde çözüldüğünden emin olmaları söylendi.
10 çalışanın görev yaptığı merkeze günde 300 ila 350 çağrı geliyor. Operasyonu denetlemek için Pazartesi günü merkezde bir merkez görevlisi atandı.
Kurumsal aygıtın düzgün çalışmasını sağlamak için, belediye başkanı ayrıca yetkilileri 48 saat içinde sorunları kendi dikkatine sunmaları için yönlendirdi.
Merkez, katı atık yönetiminden su teminine kadar 300’den fazla konuda şikayet ve sorularını iletebilen sakinlerden telefon alıyor. Belediye yetkilisi geçen yıl merkezde 4.863 dilekçeyi inceledi.
TOI’ye konuşan belediye başkanı, hedefinin bu yıl içinde 55.000 dilekçeyi sonuçlandırmak olduğunu söyledi. “Yetkililerden 4.863 dilekçe sahibiyle iletişime geçmesini ve bekleyen davaları çözmesini istedim. Merkezdeki aramalara katılan temsilcilere, bileti kapatmadan önce sorunun uygun şekilde çözüldüğünden emin olmaları söylendi.
10 çalışanın görev yaptığı merkeze günde 300 ila 350 çağrı geliyor. Operasyonu denetlemek için Pazartesi günü merkezde bir merkez görevlisi atandı.
Kurumsal aygıtın düzgün çalışmasını sağlamak için, belediye başkanı ayrıca yetkilileri 48 saat içinde sorunları kendi dikkatine sunmaları için yönlendirdi.