BHUBANESWAR: Şehirde Ulusal Karayolu 16’da araba kullanıyorsanız, hız sınırı işaretleri sizi şaşırtabileceğinden, frenlerinize ve gaza biraz daha fazla ağırlık yüklemeye hazır olun. Bunu tadın.
NH-16 üzerindeki Baramunda’da, devlet ulaşım otoritesi tarafından bir tabela (STA), ağır motorlu araçlar (HMV) için 60 km/s ve hafif motorlu araçlar (LMV) için 80 km/s hız sınırını gösterir. Yaklaşık 50 metre ötede, HMV hız limiti 65 km/s ve LMV 75 km/s olan Khurda ilçe yönetiminin başka bir tabelası var.
Son zamanlarda Emniyet Müdürlüğü, NH-6 da dahil olmak üzere şehirdeki tüm araç türleri için 50 km/s hız sınırı belirledi. Farklı devlet kurumları tarafından belirli bir aralıkta belirlenen üç ayrı hız limiti, karayolu güvenliği ile ilgilenen yetkililer arasındaki kaotik koordinasyonu özetlemektedir.
Polis Komiser Yardımcısı Prateek Singh, “Hız sınırı işaretlerinin sürücülerde kafa karışıklığına neden olmamasını sağlamak için gerekli adımları atacağız” dedi. Kaynaklar, trafik polisinin şehirdeki kafa karıştırıcı hız limitleri hakkında insanlardan şikayetler aldığını söyledi.
Ayrıca Emniyet Müdürü Saumendra Priyadarshi Geçenlerde ulaşım servisini sürücüleri hız sınırından haberdar etmek için çeşitli yerlere işaretler koymaya çağırdı. NH-16, Pitapalli’den Palasuni’ye Bhubaneswar’dan geçer. Yürürlükteki sisteme göre, bir bölge toplayıcı kendi yetki alanındaki yollarda hız sınırını belirleme yetkisine sahiptir.
STA, 1988 tarihli Motorlu Taşıtlar Yasası kapsamındaki yetkileri kullanır ve 20 Kasım 2021’de çeşitli araç kategorilerinin hız sınırlarını vurgulayan bir bildirim yayınlar. aşağıda Odişa şehir polisi kanunu (OUP), bir polis komiseri, polis komisyonu alanındaki araçların hız sınırını belirlemeye yetkilidir.
Uzmanlar, karışıklığı önlemek için yalnızca bir devlet kurumunun eyalet ve ulusal karayollarında hız sınırlarını belirleme yetkisi olması gerektiğini söyledi. Belirli bir süre için farklı makamlar tarafından yayınlanan üç ayrı hız limiti görmek çok saçma. Hükümet, çeşitli düzenlerin neden olduğu kaosu ciddi şekilde düşünmeli, dedi. Sashan Swainbir yol güvenliği uzmanı.
Hız sınırı yasasının ihlali, eyalette çok sayıda trafik kazasına neden oldu. Devlet ulaşım dairesinden alınan istatistikler, 2021’de eyaletteki 5.081 kaza sonucu ölümün yaklaşık %70’inin aşırı araç hızı nedeniyle öldüğünü söyledi. Değiştirilmiş Motorlu Taşıtlar Yasası’nın 183. Bölümü uyarınca, hafif ve ağır araçlar hız yaptıkları için sırasıyla 2.000 Rs ve 4.000 Rs para cezasına çarptırılır.
NH-16 üzerindeki Baramunda’da, devlet ulaşım otoritesi tarafından bir tabela (STA), ağır motorlu araçlar (HMV) için 60 km/s ve hafif motorlu araçlar (LMV) için 80 km/s hız sınırını gösterir. Yaklaşık 50 metre ötede, HMV hız limiti 65 km/s ve LMV 75 km/s olan Khurda ilçe yönetiminin başka bir tabelası var.
Son zamanlarda Emniyet Müdürlüğü, NH-6 da dahil olmak üzere şehirdeki tüm araç türleri için 50 km/s hız sınırı belirledi. Farklı devlet kurumları tarafından belirli bir aralıkta belirlenen üç ayrı hız limiti, karayolu güvenliği ile ilgilenen yetkililer arasındaki kaotik koordinasyonu özetlemektedir.
Polis Komiser Yardımcısı Prateek Singh, “Hız sınırı işaretlerinin sürücülerde kafa karışıklığına neden olmamasını sağlamak için gerekli adımları atacağız” dedi. Kaynaklar, trafik polisinin şehirdeki kafa karıştırıcı hız limitleri hakkında insanlardan şikayetler aldığını söyledi.
Ayrıca Emniyet Müdürü Saumendra Priyadarshi Geçenlerde ulaşım servisini sürücüleri hız sınırından haberdar etmek için çeşitli yerlere işaretler koymaya çağırdı. NH-16, Pitapalli’den Palasuni’ye Bhubaneswar’dan geçer. Yürürlükteki sisteme göre, bir bölge toplayıcı kendi yetki alanındaki yollarda hız sınırını belirleme yetkisine sahiptir.
STA, 1988 tarihli Motorlu Taşıtlar Yasası kapsamındaki yetkileri kullanır ve 20 Kasım 2021’de çeşitli araç kategorilerinin hız sınırlarını vurgulayan bir bildirim yayınlar. aşağıda Odişa şehir polisi kanunu (OUP), bir polis komiseri, polis komisyonu alanındaki araçların hız sınırını belirlemeye yetkilidir.
Uzmanlar, karışıklığı önlemek için yalnızca bir devlet kurumunun eyalet ve ulusal karayollarında hız sınırlarını belirleme yetkisi olması gerektiğini söyledi. Belirli bir süre için farklı makamlar tarafından yayınlanan üç ayrı hız limiti görmek çok saçma. Hükümet, çeşitli düzenlerin neden olduğu kaosu ciddi şekilde düşünmeli, dedi. Sashan Swainbir yol güvenliği uzmanı.
Hız sınırı yasasının ihlali, eyalette çok sayıda trafik kazasına neden oldu. Devlet ulaşım dairesinden alınan istatistikler, 2021’de eyaletteki 5.081 kaza sonucu ölümün yaklaşık %70’inin aşırı araç hızı nedeniyle öldüğünü söyledi. Değiştirilmiş Motorlu Taşıtlar Yasası’nın 183. Bölümü uyarınca, hafif ve ağır araçlar hız yaptıkları için sırasıyla 2.000 Rs ve 4.000 Rs para cezasına çarptırılır.