Brno'daki trafik kısıtlamaları, kavşağın onarımı ve bir dizi kapanma başlayacak

DünyaBot

Member
Zaten şu anda karayolu taşımacılığı, Brno'daki ana istasyondaki demiryolu viyadüğü yerine sınırlı. Sürücüler, onarımı için iki aydan fazla bir süredir inşaattan geçemezler.


Ancak Pazartesi gününden itibaren daha ciddi komplikasyonlar olacak. Demiryolları ayrıca, şehrin en yoğun olanlarından biri olan neredeyse bir ay boyunca Křenová ve Koliště'nin bitişik kesişimini tekmeleyecek olan Waterworks personeline katılacak. Pratik olarak merkezinde, 1905'ten itibaren kanalizasyon alışverişi için şaft yerleştirir.


Şimdi yerde dört şerit var, sadece ikisi kaldı. Biri Koliště'dan doğrudan Dornych'e, diğeri Křenová'ya sola dönüş.


Brno'daki ulaşım inşaatları koordinatörü Vlasta Jergerová, “Kesinlikle ulaşım için büyük bir müdahale, Koliště hala dolu” diyor.


Su işleri su işleri sokaklarının geçişinden kaybolacak. Bununla birlikte, bir gün önce, geliştirici Crestyl'in dar cadde yakınında bir Dornych kompleksi oluşturduğu yere yakın iki yollu bir kısıtlama başlar. Ağların yer değiştirmesi nedeniyle, dikenle kesişme noktasında çalışmak.


“Ancak, pasaj her zaman her yönde en az bir şeritle korunacaktır.” Ağustos ayında, dikenli dar bir şekilde müzakere edilecek.



2025 yazında Brno sürücülerini bekleyen trafik kapanışlarına genel bakış.



Sürücüler ıssız sokak ve Poříčí'de biraz daha dinlenmeyecekler. İkinci cadde taşkın bariyerlerinin inşasını sona erdirmez, yol ve otoyol müdürlüğü (RMD) yolun yüzeyinin yerini almaya başlayacaktır.


Çalışmanın bir kısmı, sergi alanlarına yol açan zaten kullanılmayan sidinglerin çekilmesidir ve sözleşmenin bir parçası olarak, Zvonařka otobüs durağında terk edilmiş yolu onaracak. Poříčí üzerinde çalışma 1 Temmuz başlayacak ve iki ay içinde bitecek. Sürücüler her yöne bir şerit geçirir.


Tüneller kapanışları bekliyor



Ve eğer batıya devam ederlerse, başka önemli kısıtlamalar da vardır. Birkaç ertelemeden sonra, RMD, tüneldeki ve yakındaki Hlinka tünelindeki teknolojileri geri yükleyecek ve bu da çalışma sırasında tamamen kapatılacak.


Brno'nun iki önemli etkinliği zamana uymalıdır: Temmuz Motosiklet Grand Prix ve Ekim Uluslararası Mühendislik Fuarı. Son tarih 21-20 Eylül tarihleri arasında bekleniyor.



Kapanma

  • Křenová ve Koliště Kavşağı (Brno-Střed): 2 ila 29 Haziran.
  • Dar ve dikenli (brno-střed): 28 Haziran – 31 Ağustos arasında.
  • Poříčí ve terk edilmiş (brno-střed): 1 Temmuz'dan yaklaşık iki ay.
  • Pisárecký tünel ve tünel hlinky (pisárky, nový lískovec): 21 Temmuz ve 20 Eylül arasında.
  • Jihlava Caddesi (Brno-Střed'den Bosonohy'ye): 19 Mayıs – 22 Haziran arası, daha sonra 28 Haziran'dan Aralık'a kadar.
  • Kníničská (baca): 16 Haziran – 15 Temmuz tarihleri arasında, daha sonra 21 Temmuz'dan itibaren.
  • Kounicova (Brno-Střed): Tatillerin sonuna kadar kısıtlamalar.
  • Svatoplukova ve Rokytova (židenice): Görünüşe göre başlangıç.
  • Černovická (Komárov): Temmuz sonuna kadar kısıtlamalar.
  • Fryčajova (Obřany): Sonbahardan beri
  • Otakar Ševčík (židenice): Kısıtlamalar, Haziran sonuna kadar.


Brno meclis üyesi Petr Kratochvíl (ODS), “Büyük komplikasyonlar sadece tünelin kapatılmasına neden olacak. İnsanlar Poříčí aracılığıyla etrafta dolaşmaya çalışacak, ancak tamir edilecek yol olacak” diyor.


MotoGP 20 Temmuz tarihi, Jihlava'nın Brno'nun eteklerinde bir kısmının onarımı için de gereklidir. Masaryk'in devresinde ulaşılabilecek ana yollardan biridir. İnşaatçılar şimdi Jemelkova ve Bosonohami üzerindeki köprü arasındaki bölümle uğraşıyorlar, burada geçen sürücülerin yarış devresinde biniciler olarak abartılı hissedebilecekleri – başlangıç binaları boyunca yolun çok kullanılmayan bir kısmını kısıtlamak için. En dar noktada, nakliye, yoğun trafikte sütunlara neden olan servis trafik ışığını kontrol eder.


Buna ek olarak, bölgesel yol çalışanları da Jihlava'nın diğer bölümlerini Heršpická ve Viyana arasındaki karşı ucunda onarmaya hazırlanıyor. Orada iş, ısıtma bitkilerinden aynı sokaktaki sıcak su boru hattının inşasına bağlanacak. İşçileri muhtemelen 28 Haziran'dan itibaren başlayacak. Merkez mezarlığının etrafındaki Jihlava'dan sonra, sürücüler sadece Bohunice Hastanesi'ne daha uzun bir süre geçerek geçecek, rejimdeki operasyon her yön için bir şerit olacak.


Mezarlık çevresindeki Jihlava madenlerinin tek yollu kapatılması, diğer araba akışlarını Bohunice'deki Lány Caddesi'ne götürecek.


Şehir Bölgesi Milan Hrdlička (SOCDEM), “Orada yol zaten o kadar korkunç bir şekilde tıkandı ki, durum kapanma nedeniyle bile bozulmayabilir” diyor.


Onarımı bu yıl bölgesel yol çalışanları tarafından planlanan bir diğer önemli arter Kníničská Caddesi. Şehir merkezinden BYSTRC'ye ana hareket olarak hizmet eder ve Masaryk devresine de devam edebilir. Yılın başında yeniden yapılanma için paraları yoktu, ama şimdi güvence altına alındılar.


Bu nedenle, Kníničská ile bağlantılı en büyük komplikasyon, MotoGP'den sonra bystrc yönünde rotanın yönünde geçilemeyeceğidir. Yoldan baca merkezinden geçecek.


Milada Blatná (Yeşiller), “Bu hoş olmayacak, ama buna katlanmak zorundayız. Herkes yolun kötü durumda olduğunu ve onarılması gerektiğini anlıyor. Ağır arabaların bizim içinden geçememesini istedik, bu bizimle tanışmak mümkün oldu” diyor Milada Blatná (Yeşiller).


Kníničská'nın Bystrec'ten Hobi Birliği yakınlarındaki kavşağa ilk aşaması, Haziran ortasından Grand Prix'ye sürecek, daha sonra kalan üç kilometreye ulaşacak. İş, operasyonun yaz için tekrar kalınlaşacağı yeni okul yılına girecek.