Başlangıçta, açılış ilk bölümünün 182 ve 210 arasındaki genişlemesi Haziran ayına kadar sona ermedi, ancak yol işçileri inşaat şirketi ile çalışmanın iki ay önce 70 milyon kron fiyatıyla daha fazla kabul edileceğini kabul etti. Şantiyedeki işçiler de kış aylarında çalıştı. Toplamda, inşaatın maliyeti 1.15 milyar kron.
Sonbaharda, yol işçileri otoyolun genişlemesine 196. kilometreye başlamak istiyorlar ve burada D2 otoyoluyla geçiyorlar. Yol ve Otoyol Müdürlüğü CEO'su Radek Mátl gazetecilere verdiği demeçte, “Tüm kavşak ve bitişik bölüm D2 değişecek.” Dedi.
D1 ve D2 kavşağının yeniden yapılandırılmasının başlangıcı 2024'te yol işçileri tarafından planlandı, ancak gecikmeler inşaat tarafından yaklaşık bir yıl gecikti. Bir yıl ve üç çeyrek almalı ve devlet 3,2 milyar kron olacak.
2023'ün başında bile, yol işçileri Brno'daki D1 otoyolunun ve bölgesel kasaba çevresindeki bölgesel kasabanın 2030'a kadar yaklaşık 30 kilometre olduğunu ve bireysel bölümlerde inşaat planladığını varsaydılar. Bununla birlikte, sütunlarla deneyimden sonra planlarını değiştirdiler ve şu anda 2032'de işi tamamlayacaklarını tahmin ettiler.
Mátl, “Bu bölümde meydana gelen trafik durumu hem D1 otoyolunda hem de D2 otoyolunda çok karmaşıktı. Şimdi sütunları nasıl en aza indireceğimizi düşünüyoruz. Bunu kolaylaştırmamıza yardımcı olacaklar.” Dedi.
Şu anda, yol çalışanları, en zorlu zaman olan tüm bölümdeki köprüleri yeniden yapılandıracak ve genişletecekleri bir varyantla çalışıyorlar ve daha sonra genişleme uzun sürmeyecekti.
Mátl, “Şimdi proje belgelerini işliyoruz, aynı zamanda EIA sürecini tamamlamamız gerekiyor. Daha sonra nihai belgeleri işleyeceğiz. Binalara izin verilir, genişlemeye başlayacağız. Ama bunu otoyolda on bir yılı rahatsız etmek için bölümlerin etrafında yapmak istemeyiz, ancak dört yıla kadar kısaltmak.” Dedi.
Gelecek yıl, yol işçileri, Slatina'nın yük taşımacılığını önemli ölçüde hafifletecek olan Kongre Bölgesi černovice Terrace için bir kavşak inşa etmeye başlamak istiyorlar.
Sonbaharda, yol işçileri otoyolun genişlemesine 196. kilometreye başlamak istiyorlar ve burada D2 otoyoluyla geçiyorlar. Yol ve Otoyol Müdürlüğü CEO'su Radek Mátl gazetecilere verdiği demeçte, “Tüm kavşak ve bitişik bölüm D2 değişecek.” Dedi.
D1 ve D2 kavşağının yeniden yapılandırılmasının başlangıcı 2024'te yol işçileri tarafından planlandı, ancak gecikmeler inşaat tarafından yaklaşık bir yıl gecikti. Bir yıl ve üç çeyrek almalı ve devlet 3,2 milyar kron olacak.
2023'ün başında bile, yol işçileri Brno'daki D1 otoyolunun ve bölgesel kasaba çevresindeki bölgesel kasabanın 2030'a kadar yaklaşık 30 kilometre olduğunu ve bireysel bölümlerde inşaat planladığını varsaydılar. Bununla birlikte, sütunlarla deneyimden sonra planlarını değiştirdiler ve şu anda 2032'de işi tamamlayacaklarını tahmin ettiler.
Mátl, “Bu bölümde meydana gelen trafik durumu hem D1 otoyolunda hem de D2 otoyolunda çok karmaşıktı. Şimdi sütunları nasıl en aza indireceğimizi düşünüyoruz. Bunu kolaylaştırmamıza yardımcı olacaklar.” Dedi.
Şu anda, yol çalışanları, en zorlu zaman olan tüm bölümdeki köprüleri yeniden yapılandıracak ve genişletecekleri bir varyantla çalışıyorlar ve daha sonra genişleme uzun sürmeyecekti.
Mátl, “Şimdi proje belgelerini işliyoruz, aynı zamanda EIA sürecini tamamlamamız gerekiyor. Daha sonra nihai belgeleri işleyeceğiz. Binalara izin verilir, genişlemeye başlayacağız. Ama bunu otoyolda on bir yılı rahatsız etmek için bölümlerin etrafında yapmak istemeyiz, ancak dört yıla kadar kısaltmak.” Dedi.
Gelecek yıl, yol işçileri, Slatina'nın yük taşımacılığını önemli ölçüde hafifletecek olan Kongre Bölgesi černovice Terrace için bir kavşak inşa etmeye başlamak istiyorlar.