Bölgesel Dar -Gauge Demiryolu Direktörü Jan Petrás, “Rotanın uzantısı esas olarak doğrudan trenden platformdaki trene değişebilen ve dışarıda bir yere gitmek veya alt geçite gitmek zorunda olmayan yolcuların konforunu artıracak.”
Pisti boş zamanlarında gönüllü olarak inşa eden meraklılar grubu yarım yıldan fazla bir süredir çalıştı. Petrás, “İnşaata Eylül ayında başladık ve Şubat veya Mart aylarında sona erdik. Nisan ayında son değişiklikleri yaptık ve Mayıs ayında son bir bina kararı aldılar.” Dedi.
Hafta sonu tugaylarında, meraklılar pisti aldığında, 25 kişi ortalama toplandı. Örneğin, raylardan ve anahtarlardan tasarruf etmeyi başardılar. 2005 yılında bir müze olarak taşındıklarında, sadece Polička'daki avluyu tasfiye ediyorlardı. Dernek Yönetim Kurulu Başkanı Jan Procházka, “Demir fiyatına, şimdi inşaatta kullandığımız rayları satın aldık. Bugün yarım milyona mal olacaklar, bize birkaç bine mal oluyoruz.”
Pisti uzatmanın maliyetini ödemek hala gönüllüler için talep ediyor. Endüstriyel Demiryolları Genel Müdürü ve Hat'ın ana mimarı olan Jan Andratschke, “İzlemenin finansmanı henüz sonlandırılmadı, ancak miktar üç milyon kronun üzerine çıkıyor. İnsanlar binlerce meşe uyuyanlarının benimsenmesiyle katkıda bulunma fırsatına sahipler.” Dedi. Evlat edinme için, adıyla plak, duruşta doğrudan uyuyanda katkıda bulunan kişiyi bekliyor.
Zbýšov'dan istasyonun üçüncü platformuna 25 dakikalık bir yolculuk için Brno'daki durak, 6 ila 15 yaş arası 200 kron ve çocuk ödeyecek. Set buhar veya dizel lokomotif çeker. Bir sürücü ve bir stoker tarafından işletilir. Petrás, “Ayrıca, arabaları manuel olarak fren yapan frenler olmalıyız, çünkü pistin mil başına 20 ila 30 eğimi var. Her iki buhar makinesinin çalıştığı çalışma gününde, genel operasyon için 15 kişiye kadar ihtiyaç duyuluyor.” Dedi.
İnsanlar her tatile Cumartesi günü tarihi makinelerde binebilirler. Sürüşler sabah 10'da başlar ve trenler istasyonları her yarım saatte bir terk eder. Jan Procházka, “Önümüzdeki 21 Cumartesi günü bir dizel makineyle koşuyoruz. St. Cyril ve Methodius ve Methodius'un tatillerinde her cumartesi gezintiye çıktığımızda, bir hafta sonu motor makineleri ve diğer buharlara gidecek.” Dedi. Son sürüşler çoğunlukla 17.30'da 17.30'da başlıyor.
Pisti uzattıktan sonra, Endüstriyel Demiryolları Müzesi'nden gönüllüler ve bölgesel dar -Gauge Demiryolu daha da ileri. Andratschke, “Zbýšov'dan rotanın daha fazla uzatılması için vizyonlarımız var, ancak henüz belirli tasarımlarımız var, daha ziyade hayallerimiz var.” Dedi.
Pisti boş zamanlarında gönüllü olarak inşa eden meraklılar grubu yarım yıldan fazla bir süredir çalıştı. Petrás, “İnşaata Eylül ayında başladık ve Şubat veya Mart aylarında sona erdik. Nisan ayında son değişiklikleri yaptık ve Mayıs ayında son bir bina kararı aldılar.” Dedi.
Hafta sonu tugaylarında, meraklılar pisti aldığında, 25 kişi ortalama toplandı. Örneğin, raylardan ve anahtarlardan tasarruf etmeyi başardılar. 2005 yılında bir müze olarak taşındıklarında, sadece Polička'daki avluyu tasfiye ediyorlardı. Dernek Yönetim Kurulu Başkanı Jan Procházka, “Demir fiyatına, şimdi inşaatta kullandığımız rayları satın aldık. Bugün yarım milyona mal olacaklar, bize birkaç bine mal oluyoruz.”
Pisti uzatmanın maliyetini ödemek hala gönüllüler için talep ediyor. Endüstriyel Demiryolları Genel Müdürü ve Hat'ın ana mimarı olan Jan Andratschke, “İzlemenin finansmanı henüz sonlandırılmadı, ancak miktar üç milyon kronun üzerine çıkıyor. İnsanlar binlerce meşe uyuyanlarının benimsenmesiyle katkıda bulunma fırsatına sahipler.” Dedi. Evlat edinme için, adıyla plak, duruşta doğrudan uyuyanda katkıda bulunan kişiyi bekliyor.
Zbýšov'dan istasyonun üçüncü platformuna 25 dakikalık bir yolculuk için Brno'daki durak, 6 ila 15 yaş arası 200 kron ve çocuk ödeyecek. Set buhar veya dizel lokomotif çeker. Bir sürücü ve bir stoker tarafından işletilir. Petrás, “Ayrıca, arabaları manuel olarak fren yapan frenler olmalıyız, çünkü pistin mil başına 20 ila 30 eğimi var. Her iki buhar makinesinin çalıştığı çalışma gününde, genel operasyon için 15 kişiye kadar ihtiyaç duyuluyor.” Dedi.
İnsanlar her tatile Cumartesi günü tarihi makinelerde binebilirler. Sürüşler sabah 10'da başlar ve trenler istasyonları her yarım saatte bir terk eder. Jan Procházka, “Önümüzdeki 21 Cumartesi günü bir dizel makineyle koşuyoruz. St. Cyril ve Methodius ve Methodius'un tatillerinde her cumartesi gezintiye çıktığımızda, bir hafta sonu motor makineleri ve diğer buharlara gidecek.” Dedi. Son sürüşler çoğunlukla 17.30'da 17.30'da başlıyor.
Pisti uzattıktan sonra, Endüstriyel Demiryolları Müzesi'nden gönüllüler ve bölgesel dar -Gauge Demiryolu daha da ileri. Andratschke, “Zbýšov'dan rotanın daha fazla uzatılması için vizyonlarımız var, ancak henüz belirli tasarımlarımız var, daha ziyade hayallerimiz var.” Dedi.