Taşıyıcı, en sık uğraştıkları on iki tipik tatsız durumu seçti ve bunları komik bir biçimde işledi. Arabada yemek yemenin, içmenin ya da başkalarını rahatsız eden yüksek sesli telefon konuşmalarının sık görülen ahlaksızlıklar arasında yer aldığını belirtiyor. “Onlarla her gün karşılaşıyoruz ve sıklıkla hizmetimizin kalitesini etkiliyorlar. Yolcuların kendileri başkalarının uygunsuz davranışlarından şikayetçi oluyor” diye belirtti taşıyıcının genel müdürü Miloš Havránek.
Nakliye şirketi aynı zamanda bağlantıları yakalamayı da sıkıntı olarak görüyor. Taşıma şartlarına göre yolcuların durakta hazır olması gerekir ve sürücünün bekleme zorunluluğu yoktur, üstelik yetişmek trafiği geciktirir ve çoğu zaman sağlıklarını tehlikeye atar.
“Örneğin insanlar kırmızı ışıkta karşıdan karşıya geçiyor, arkasına bakmadan tramvay hattına koşuyor, çocuklu ebeveynler veya yaşlı vatandaşlar bile bunu yapıyor. Artık halka yetişilemeyeceğini ve bir sonraki treni beklemenin daha güvenli olduğunu, birkaç dakika sonra geleceğini öğretmenin zamanı geldi” diye vurguladı Havránek.
Taşıyıcı, konuları yalnızca yolculardan gelen geri bildirimlere göre değil, aynı zamanda sürücülerin deneyimlerine de dayanarak seçti. Sadece eğitmeyi değil aynı zamanda eğlendirmeyi de amaçlayan çizgi roman biçimini seçti.
İnsanlar broşürleri doğrudan arabalarda ve sosyal ağlarda görecekler. Taşıyıcı ayrıca yolcuları doğrudan araçlardaki uygunsuz davranışlar konusunda uyaracak önleme görevlilerini görevlendirerek kampanyayı destekleyecek.
“Geçen yıl, önleme görevlilerimizin genç yolcuları yaşlıların oturmasına izin vermeleri için nazikçe davet ettiği 'Kalk ve git' başlıklı bir etkinlik düzenledik. Hafta boyunca altı yüz arabayı incelediler ve yolcuların bunu kendi başlarına değil, yalnızca kendi istekleri üzerine yaptığı 166 vakaya tanık oldular” dedi şirketin tarife departmanı başkanı Vít Prýgl.
Nakliye şirketi aynı zamanda bağlantıları yakalamayı da sıkıntı olarak görüyor. Taşıma şartlarına göre yolcuların durakta hazır olması gerekir ve sürücünün bekleme zorunluluğu yoktur, üstelik yetişmek trafiği geciktirir ve çoğu zaman sağlıklarını tehlikeye atar.
“Örneğin insanlar kırmızı ışıkta karşıdan karşıya geçiyor, arkasına bakmadan tramvay hattına koşuyor, çocuklu ebeveynler veya yaşlı vatandaşlar bile bunu yapıyor. Artık halka yetişilemeyeceğini ve bir sonraki treni beklemenin daha güvenli olduğunu, birkaç dakika sonra geleceğini öğretmenin zamanı geldi” diye vurguladı Havránek.
Taşıyıcı, konuları yalnızca yolculardan gelen geri bildirimlere göre değil, aynı zamanda sürücülerin deneyimlerine de dayanarak seçti. Sadece eğitmeyi değil aynı zamanda eğlendirmeyi de amaçlayan çizgi roman biçimini seçti.
İnsanlar broşürleri doğrudan arabalarda ve sosyal ağlarda görecekler. Taşıyıcı ayrıca yolcuları doğrudan araçlardaki uygunsuz davranışlar konusunda uyaracak önleme görevlilerini görevlendirerek kampanyayı destekleyecek.
“Geçen yıl, önleme görevlilerimizin genç yolcuları yaşlıların oturmasına izin vermeleri için nazikçe davet ettiği 'Kalk ve git' başlıklı bir etkinlik düzenledik. Hafta boyunca altı yüz arabayı incelediler ve yolcuların bunu kendi başlarına değil, yalnızca kendi istekleri üzerine yaptığı 166 vakaya tanık oldular” dedi şirketin tarife departmanı başkanı Vít Prýgl.