Brno, Luzanky'nin arkasında kullanılmayan garajları satın almak istiyor

DünyaBot

Member
Buna ek olarak, şirketleri ayrıca eski spor alanlarına yakın diğer binaların mülkiyetini de iddia ediyor ve bu nedenle kazançlı bölgenin gelişimi hala engelleniyor.


Belediye Başkanı Markéta Vaňková'nın (ODS) ve meslektaşlarının 2018'de belediyeye katıldıktan sonra direndiği müzakerelerin şaşırtıcı yenilenmesi, mahkemenin BobyCentrum mahallesindeki yeraltı garajlarını kaldırmayı emrettiği bir durumdan doğdu. Her ne kadar Procházka'nın şirketi LP Expo, herhangi bir yasal unvanı olmadan, şehrin topraklarında duruyor. Brno, infaz yoluyla eklenebilecek yıkım emrine sahiptir.


Bununla birlikte, meslekten olmayanlar bile yeraltında bir şeyleri yıkmak için pek mantıklı değil ve 168 otomobilin 4.500 metrekareden fazla bir alana park edebileceği, bu da sokaklara müdahale etmeyecek. Bu aynı zamanda şehir liderliği politikacılarının ve garajın yedi storey bir apartman inşa edilebileceği bağlamında da farkındadır. Başından beri, toplantının elinde ortak masaya daha büyük bir koz alacak olan yasal bir savaştı.


Dolayısıyla, son mahkeme kararından iki yıl sonra bile, teorik yıkım, özellikle alan tüm sorunu açtığında acele değildir. “Bay Procházka, garaj satın almak istemeyeceğimizi buldu. Direnmiyoruz,” diye itiraf etti Idnes.cz Brno Meclis Jiří Oliva (SOCDEM). Tartışmalar, Vítězslav Jíra'nın avukatını da doğruladı.


Şimdi ev yerine “adil” para



Fiyatın hiçbiri belirtilmedi. Ancak Procházka'nın avukatı Jira, bu kez girişimcinin evet ekspresör Petr Vokřál tartışmalarında olduğu gibi bir vardiya talep etmediğini belirtti. Avukat, “Bu öncelikle finansal bir çözüm.” Dedi.


2017'de Procházka, Brno'nun merkezinde tarihi evler talep etti. Sonunda niyet, o zamanlar koalisyondaki partilerin farklı tutumlarından kaynaklanıyordu.


Ancak şimdi girişimci açıkça bir mali anlaşma için çabalıyor, çünkü yıkım durumunda hiçbir şey alamayacak, aksine, şehir yıkım maliyetini geri kazanacaktır. Geçen yıl yaz ve sonbaharın başında, otuz yıllık binanın durumunu değerlendirmek için teknik üniversitenin (ancak) durumunu değerlendirmek için yüksek teknik öğrenmenin uzmanlarını (ancak) yayınladı. Ayrıca elindeki tüm tarihi belgeleri kullandı.


Geçen yüzyılın Luzanky'sinin arkasındaki harap futbol arenasının aksine, kabileleri uzun süredir terkedilmiş ve bu yıl yere gitmeli, bu durumda uzmanlar yeraltı otoparkının inşasının iyi olduğu sonucuna varmışlardır. Statik olarak, yıllarca orijinal amacına hizmet etmeyen, hiçbir yerde rahatsız olmaz.


Pavel Schmid ve Martin Mohapl, “Genel olarak, durum tamamen tatmin edicidir ve yukarıdaki yer ve yeraltı otoparkının mekanik direnci, güvenilirliği ve güvenli çalışması gereksinimlerini göstermektedir.”


Bir savaştan bir savaştan alınan bölge



Sonunda, garajların onların yerinde kalmasının daha iyi olacağını da öneriyorlar. Onlara göre, üzerlerinde yedi storey bir apartman inşa etmek mümkündür. “Mevcut yeraltı binasını yeni bir binaya dahil etmek için çözümün varyantı bir sayıdır.”


Belediye, hokey ve futbol için iki ana spor tezgahının Brno Sergi Merkezi'ne taşındığında, tüm bölgeyi Lužánky'nin arkasındaki tüm bölgeyi nasıl yeniden kavramaya ve yeniden inşa edeceğine dair tasarımlara sahiptir.


Buna ek olarak, uzmanlar yıkım taşıyacak risklere karşı uyarıyorlar. Alt topraktaki değişiklikler nedeniyle, bölgedeki evler veya yollar hareket etmeye ve batmaya başlayabilir, hatta çatlar. Yerdeki jeolojik koşullar çok karmaşıktır, garajlar yaklaşık 11 metre derinliğe sahip 283 pilot üzerinde durur. Sadece siz değil, aynı zamanda tüm bina, II. Dünya Savaşı'ndan sonra enkaz ve yıkık evlerden gelen diğer inşaat atıkları tarafından meydan okunduğu bölgeyi güçlendirir.


Uzmanlar, “Çıkarıldıktan sonra, ortaya çıkan çukuru, yeni toprak gövdesinin karmaşıkta öngörülemeyen jeolojik ve hidrojeolojik yapısında stabilitesini garanti etmek için yavaş yavaş uygun toprak katmanları ile doldurmak gerekecektir.” Onlara göre, yıkımın kendisini çözmek gerekir, böylece makinelerden gelen titreşimler çevreyi olumsuz etkilemez. Yıkılan pilot çok karmaşıktı.


Oliva meclis üyesi, müzakerelerin sadece garajlarla ilgili değil, aynı zamanda şehrin Procházka ile yönlendirdiği diğer anlaşmazlıkları da içerdiğini belirtti. Bunlardan biri, bölgedeki yolların ve kaldırımların mülkiyeti ile ilgili olarak altı yıl sonra Yargıtay'a geri döndü. Bu nedenle, Brno belediye mahkemesi, Procházka'nın iddia ettiği gibi ve bu temelde her şeyi mülk olarak tanımladığı veya Brno'nun ilan ettiği gibi her şeyi mülk olarak tanımladığı gibi asfalt ve beton yüzeyin veya birbirine taşıma kaldırımının ayrı bir bina olup olmadığını yeniden kabul etmelidir.