İşçiler geçen Eylül'de çalışmaya başladı. Gönüllü bir sendika yöneticisi Rudolf Staněk, “Şu anda inşaatın ortasındaylar. Yeni bölümlerin Temmuz ayında hazır olmasını bekliyoruz” diyor.
Parkurların bir kısmı, inşaatçıların asfalt bıraktığı saha yollarının dönüştürülmesiyle oluşturulacaktır. Geri kalanı, asfaltsız jumper'ların bile henüz liderlik etmediği çok büyüyecek. Beş parkurun maliyeti neredeyse 52 milyon CZK. Yatırımcı belediyelerin bir hacmidir, meblağın bir kısmı Avrupa sübvansiyonlarından ödenecektir. Staněk, “En pahalı olanı, Holubice'den lider olan demiryolu hattının altındaki alt geçitin inşasıdır.”
Pozořice'deki beş yeni bölüm, Brno'nun doğu ve güneydoğu çevresindeki bisiklet yolları ağını genişletecek. Birkaç yıl boyunca, insanlar bisikletle arabalardan ayrı olarak Šlapanice, Ponětovice, Kobylice, Sokolnice, Telnice ve Slatina'nın periferik kısmı arasındaki asfaltlı yollara hareket edebilirler. Daha sonra Brno Lisen Brno'ya komşu köyler Podolí, Velatice ve Tvarožná ile dört yeni bölüm eklendi.
Bir diğeri Velatice'den Mokrá-Horákov'a kısa bir bölüm. Daha sonra, Belediyeler Birliği Brno'nun güneybatı çevresine odaklanmak istiyor. Brno Starý Lískovec'e ulaşabilmeleri için Bike Střelice, Trouble ve Ostopovice ile insanlar için bağlantı kurmayı planlıyor.
Hassas kesme
İdeal olarak, sonbaharda bisikletçiler, Brno bölgesindeki Ivančice ve Dolni Kounice arasındaki yeni parkurun ilk bölümünün açılışını görmelidir. İkinci kasaba ve komşu Moravské Bránice bölgesindeki Jihlava Nehri boyunca dört kilometrelik bir uzunlukta ilerleyecek, bu kısım Ivančice sınırında olacak. Bukovina akışı boyunca yeni bir ayak köprüsü de olacak, inşaatçılar mikropilotların temellerini zaten somutlaştırdılar.
İz, gelecekteki yolculuğa müdahale eden ağaçların kesilmesini zaten aldı. Diğerleri bisikletçileri ve yayaları önlemek için şubeler ve gövdelerden geçmek zorunda kaldı. Kısmi veya eksiksiz müdahaleler 173 ağaçla ilgilidir. Micro -bölge Ivančicko Smutný'ın yöneticisi, “Felon'a daha duyarsız yaklaşmaya çalıştık, böylece ağaç sayısı mümkün olduğunca az çıkarıldı. Aynı zamanda yedek ekim bekliyoruz” diyor.
İnşaat şirketinin yıl sonuna kadar zaman inşa etmek için yeni bir yol var. Ancak iş hiçbir şeyi karmaşıklaştırmazsa, bunları birkaç ay önce tamamlamalıdır. Maliyetler yaklaşık 40 milyon maliyeti, büyük bir kısmı Avrupa sübvansiyonu tarafından karşılanacaktır. Daha sonra Ivančice topraklarında iki bölüm daha izlenecek. Birincisinin aksine, girişin izin verileceği mevcut yollar olacak.
Güney Moravian metropolünü Avusturya'nın başkentine bağlayan sonbahar döngüsü rotasında yoldan çıkan iki yeni bölüm büyüyecek. Belediyeler Bisiklet Trail Brno -Věň gönüllü birliği, BRNO yakınlarındaki Vojkovice ve Hrušovany arasında kabaca bir kilometrelik bir yolculuğun inşasına başladı, benzer şekilde işçiler zaten Hrušovany Nad Nad Jevišovka'nın Jevišovka'nın 2,7 kilometrelik bir bölümünü, Jevišovka'nın Jevišovka'nın aynı adı boyunca Jevišovka'nın aynı adı taşıyorlardı.
Parkurların bir kısmı, inşaatçıların asfalt bıraktığı saha yollarının dönüştürülmesiyle oluşturulacaktır. Geri kalanı, asfaltsız jumper'ların bile henüz liderlik etmediği çok büyüyecek. Beş parkurun maliyeti neredeyse 52 milyon CZK. Yatırımcı belediyelerin bir hacmidir, meblağın bir kısmı Avrupa sübvansiyonlarından ödenecektir. Staněk, “En pahalı olanı, Holubice'den lider olan demiryolu hattının altındaki alt geçitin inşasıdır.”
Pozořice'deki beş yeni bölüm, Brno'nun doğu ve güneydoğu çevresindeki bisiklet yolları ağını genişletecek. Birkaç yıl boyunca, insanlar bisikletle arabalardan ayrı olarak Šlapanice, Ponětovice, Kobylice, Sokolnice, Telnice ve Slatina'nın periferik kısmı arasındaki asfaltlı yollara hareket edebilirler. Daha sonra Brno Lisen Brno'ya komşu köyler Podolí, Velatice ve Tvarožná ile dört yeni bölüm eklendi.
Bir diğeri Velatice'den Mokrá-Horákov'a kısa bir bölüm. Daha sonra, Belediyeler Birliği Brno'nun güneybatı çevresine odaklanmak istiyor. Brno Starý Lískovec'e ulaşabilmeleri için Bike Střelice, Trouble ve Ostopovice ile insanlar için bağlantı kurmayı planlıyor.
Hassas kesme
İdeal olarak, sonbaharda bisikletçiler, Brno bölgesindeki Ivančice ve Dolni Kounice arasındaki yeni parkurun ilk bölümünün açılışını görmelidir. İkinci kasaba ve komşu Moravské Bránice bölgesindeki Jihlava Nehri boyunca dört kilometrelik bir uzunlukta ilerleyecek, bu kısım Ivančice sınırında olacak. Bukovina akışı boyunca yeni bir ayak köprüsü de olacak, inşaatçılar mikropilotların temellerini zaten somutlaştırdılar.
İz, gelecekteki yolculuğa müdahale eden ağaçların kesilmesini zaten aldı. Diğerleri bisikletçileri ve yayaları önlemek için şubeler ve gövdelerden geçmek zorunda kaldı. Kısmi veya eksiksiz müdahaleler 173 ağaçla ilgilidir. Micro -bölge Ivančicko Smutný'ın yöneticisi, “Felon'a daha duyarsız yaklaşmaya çalıştık, böylece ağaç sayısı mümkün olduğunca az çıkarıldı. Aynı zamanda yedek ekim bekliyoruz” diyor.
İnşaat şirketinin yıl sonuna kadar zaman inşa etmek için yeni bir yol var. Ancak iş hiçbir şeyi karmaşıklaştırmazsa, bunları birkaç ay önce tamamlamalıdır. Maliyetler yaklaşık 40 milyon maliyeti, büyük bir kısmı Avrupa sübvansiyonu tarafından karşılanacaktır. Daha sonra Ivančice topraklarında iki bölüm daha izlenecek. Birincisinin aksine, girişin izin verileceği mevcut yollar olacak.
Güney Moravian metropolünü Avusturya'nın başkentine bağlayan sonbahar döngüsü rotasında yoldan çıkan iki yeni bölüm büyüyecek. Belediyeler Bisiklet Trail Brno -Věň gönüllü birliği, BRNO yakınlarındaki Vojkovice ve Hrušovany arasında kabaca bir kilometrelik bir yolculuğun inşasına başladı, benzer şekilde işçiler zaten Hrušovany Nad Nad Jevišovka'nın Jevišovka'nın 2,7 kilometrelik bir bölümünü, Jevišovka'nın Jevišovka'nın aynı adı boyunca Jevišovka'nın aynı adı taşıyorlardı.