Bir ulaşım müzesi ve bir dünya galerisi mi? Uyuyakaldılar, n emekli maaşında hata var

DünyaBot

Member
Kuşkusuz, pavyonun kullanımı için kavramsal bir çalışma vardı ve Brno Şehri Taşımacılık Şirketi (DPMB) çalışma kavramının bir analizini sundu ve ardından binaya çok para akıttı. Ve sabun üzerlerine yapıştı.


Müzenin işletilmesi için tahmini maliyetler yılda yaklaşık 18 milyon kron olacaktır. Belediyenin basın departmanından Anna Dudkov, bu nedenle bu ölümün askıya alındığını söyledi.


DPMB kesinlikle müzenin işletilmesiyle ilgili masrafları karşılamaya istekliydi, ancak ona yapılacak ödeme onun imkanlarının ötesinde olacaktı. Şehirden bir şirket, yani Veletrhy Brno, bu tiple ilgilenecekti, yani önce taşıyıcılar. Gerekli sudan vazgeçti ama bu ona yakışmadı.


İşe yaramadığı için üzgünüm. Nakliye şirketi Milo Havrnek’in genel editörü, olsaydı, bir anlaşma bulunabileceğini düşünüyorum. Tünele girme hırsı, müzenin bir yıl bir gün içinde açılabileceğini ve çok para gerektirmeyeceğini iddia ediyordu.


editör Husovics’e katıldı



Maliyetler ortada, tutuklama sırasında göründüğü gibi değil, çünkü onları içine koymak o kadar çok hasara yol açardı ki Z köşkü fiilen kaybolurdu. Pitom onu ara sıra kullanıyor ve katılımcılar arasında bile diğer, daha çekici alanlar, özellikle pavyon P kadar talep yok. Stant, ana etkinliklerden biri olan Uluslararası Mühendislik Fuarı sırasında geçen yıl bile boş kaldı. Aksine IDET hava savunma fuarında dolup taştı.


16’sı nakliye şirketinde ve birkaçı da Ln’deki teknik müzenin deposunda olan bir retro araba koleksiyonum var, bu nedenle hayranlar onları özel etkinliklerde yalnızca ara sıra görecekler. Aksi takdirde, garajda herkesin göremeyeceği bir yerde saklanacaklar.


Nakliye şirketinin umut edecek hiçbir şeyi yok. Havrnek, kendisine göre yalnızca geçici bir önlem olan Brno, Husovice’de müzenin kurulmasını yıllarca tartıştı. Bugün Husovice’de kalıcı olarak Slatina’ya taşınması gereken bir troleybüs deposu var.


Burada sadece gerçek bir toplu taşıma müzesi değil, trenin modernizasyonu için bir proje ve geçerli bir inşaat ruhsatı hazırlanmış olması ile tüm fikrin yöneticisi olan tüm Güney Moravya entegre ulaşım sisteminin müzesi olmalı. Slatin um DPMB’deki istasyon.


Ancak pansiyonlarda yapılaşma arttı ve şu anda Husovic müzesinde sadece ilk çalışma var. Düzeltici adımlar verdi, somut terimler yok, ardından inşaatın kendisi.


Gevezelik ettiler, terlediler



Znojmo’da, Vinastv Lahofer, şehirle ortak bir muhtırada, yerel bira fabrikasının arazisindeki binaları yenilemeyi ve onları birinci sınıf bir şaraphane, kültür ve sosyal merkeze dönüştürmeyi üstlendi. Lahofer buraya birkaç yüz milyon kron tutarında yatırım yapmayı planladı, bundan kısa bir süre sonra şirket, şehrin belediye başkanına onun ölümünü duyurmak için bir e-posta gönderdi.


editör Petr Chaloupeck bunun için geçerli bir zaman olmadığını açıklıyor. Ölümü kovaya koymadık, sadece taşıdık. Bu da piyasadaki durumdan ve tabii ki son yıllarda enerji ve malzeme ile ilgili girdilerin nasıl geliştiğinden kaynaklanmaktadır. Peruit bira fabrikasının daha da geliştirilmesiyle ilgili faaliyetlerimizi değerlendirip dikkatlice kararlaştırdıktan sonra duyuruyor.


Znojmo’nun projeyi devralması imkansız. Meclis üyesi Pavel Kovak, toplamda, sübvansiyon almak mümkün olmasaydı, yatırımın şehrin bütçesinin olanaklarını aştığını söylüyor. Şehrin şu anda bir dizi başka yatırım projesi planladığını, yani Loucka Kltee’deki hidroelektrik barajının yeniden canlandırılması, sözde Halk Köyleri Evi’nin inşası veya şehrin uzak kasabalarının kaderini planladığını belirtti.


Znojmo’nun önceki lider için aptalca çabası, bira fabrikasının olası yeniden inşasına ilişkin şehir planlama çalışması için iki milyon kronu finanse etti. Bu bölgedeki değerli Enotka’yı ve Lahofer için şaraphane binasını da yaratan ünlü Brno mimarları Ondej Chybk ve Michal Kritof tarafından tasarlandı.


Chaloupecký’ye göre, gelecekte araştırmaya güvenecek, iktidarda kimin olduğuna bağlı olacak. Lahofer, birçok mahzen, içki fabrikası ve malthanenin binalarını tamamen çıkarmak zorunda kaldı. Muhtırada, şehrin mülkü sağlayacağı, yatırımcının ise kırk yıllık bir opsiyonun sona ermesiyle elli yıllığına uzun vadeli bir kira alacağı yeniden inşa masraflarını üstleneceğinden bahsedildi. ilk ön alım. Bu yöntem aynı zamanda Enotka ve Znojemský belediye bira fabrikası kurulduğunda da izlendi ve CzechInvest ajansı bunu, kahverengi tarlaların yenilenmesinde iyi bir uygulama örneği olarak takdir etti.