Znojma’nın ilk kadını Ivana Solaov (ANO), bunun hükümetin ihaneti olduğunu eleştiriyor. İlk başta genel geliri emlak vergilerinden almaya karar verdi ve ancak belediye başkanının muazzam öfke dalgasından sonra bunu durdurdu. Bunun yerine belediye size vergi ödetmek istiyor. Bana öyle geliyor ki, görkemli projeleri için nereden emekli maaşı alacaklarını bilmiyorlar. Sonunda onu yine alıp götürecekler. Bu savunulamaz bir saçmalık, sert.
Beclavi belediye başkanı Jakub Matuka (Genç ve Huzursuz) da anlaşmadan memnun değil. Sizi prosedürü vermeye davet ediyoruz. Prensip olarak belediyelerin ve şehirlerin devletten daha iyi ekonomiye sahip olduğuna kesinlikle inanıyoruz. Kişisel olarak belediye politikalarında insanlar için en belirleyici şeyin çevre ve bağlam hakkında çok daha iyi bilgiye dayandığını ve paranın belediyelere daha etkin harcandığını düşünüyorum.
Belediye binasının mali durumu düzeltmesi için bir seçenek emlak vergisini artırmaktır, ancak Moravya’nın güneyinde yüksek ses çıkaran ilk kişi Beclav oldu. Burada büyük salonlu binalarda yaşanan kurt ve krizlerin önünde bunu değerlendirdiler.
Çevrelerini önemli ölçüde trafikle tıkamakta ve şehrin yapısını, özellikle de yolları etkileyen başka olumsuz etkilere sahip olmaktadırlar. Önce emlak vergilerinin bu dedikoduya dahil edilmesi ve olumsuz etkinin telafi edilmesi gerektiğini düşünüyorum. Matuka, değişiklik taslağını bekliyorduk, çünkü bu kadınlar ölürse şehrin hiçbir şekilde taşınma motivasyonu kalmaz, diye açıklıyor.
Kendisinin de belirttiği gibi, genellikle barınma için alanlar bulunmazdı. Orada bu kadar olumsuz etkiler görmüyoruz, diyor.
Kasabalar ve Belediyeler Birliği ve Kyjov belediye başkanı Frantik Lukla’ya (t.y.) göre, herkes konsolide paketin nihai şeklini beklerken belediye ve belediye kasasının nasıl zarar göreceğini tahmin etmek imkansız. Ama Beclav’daki kadının adını duymuştu. Kendisi, bazı belediye başkanlarının emlak vergisi katsayısının beş yıl uzatılması yönünde çağrıda bulunduğunu, çünkü belediye ve genel altyapının kanun gereği alt meclis tarafından halledilmesi gerektiğini kaydetti.
Bölge de savaşa hazırlanıyor
Masaryk Üniversitesi İktisat ve İşletme Fakültesi’nden Eduard Bako, belediye binasının yeterli genel maliyeye sahip olduğunu söyledi. Ancak bu bazılarının sorun yaşayamayacağı anlamına gelmez. Ona göre gerçeğin nasıl olacağını öğrenecek ve Finlandiya değişikliklerinin sisteme getirilmesinden sonra bunun nasıl sonuçlandığı iki yıl içinde netleşecek.
Bir belediye bir açıdan ne kadar kaybeder (örneğin RUD veya kumar vergisi) ve diğer açıdan ne kadar kazanır (örneğin emlak vergisi) ve bu yönlerden hangisinin yalnızca belirli bir belediye için geçerli olduğunu söylemek imkansızdır, her birinin kendine özgü koşulları vardır. Ayrıca belediyelerin emlak vergisini etkileyebileceğini ve bunun da sonuçta özerkliklerini güçlendireceğini söylüyor.
Tartışmalı paketin son şekli Brno Sulh Hakimi tarafından dahi verildi. Şu anda bu soru açık ama kendisi şu anda emlak gelir vergisini düşünmüyor. Aynı Vykov. Üniversitelerdeki pedagojik olmayan çalışanların bakanlık bütçesinden değil geçim ücreti olarak finanse edileceği bilgisini endişe verici buluyor. Belediye başkanı Karel Goldemund (kızlık soyadı) Vykov’da 55 milyondan bahsediyoruz, diye belirtiyor.
Güney Moravya valisi Jan Grolich (KDU-SL) uzun süredir sizin için RUD için mücadele ediyor. Ancak kendisinin de açıkladığı gibi genel ve bölgesel vergiler iki farklı vergi türüdür. Birleştirilmiş pakette önerilen bölge, bölge nötr olmalıdır. Belediye aslında bu indirimden zarar edecek, kodu nedir, k.
Bütçe için bölgenin vergileri Bakanlığın öngörülerine göre belirleniyor ve vergiler eyalet, bölge ve belediyeye göre ayarlanıyor. Tahminin gerçekleşmemesi bizim için aynı zamanda yıkım anlamına da gelebilir. Grolich, tarafsız bir hesaplamanın aslında bölgeler için tarafsız olacağı anlamına gelmediğini, ne yazık ki konsolide pakette yer almayan RUD’un hesaplama kurallarındaki değişiklikle bunun tamamen farklı olduğunu açıklıyor. Vali, “Mümkün olduğu kadar çok bölgeyle birlikte, doğru RUD’u hayal ettiğimiz gibi tamamen aynı bir yasama girişimini Temsilciler Meclisi’ne sunmak istiyoruz” dedi.
Beclavi belediye başkanı Jakub Matuka (Genç ve Huzursuz) da anlaşmadan memnun değil. Sizi prosedürü vermeye davet ediyoruz. Prensip olarak belediyelerin ve şehirlerin devletten daha iyi ekonomiye sahip olduğuna kesinlikle inanıyoruz. Kişisel olarak belediye politikalarında insanlar için en belirleyici şeyin çevre ve bağlam hakkında çok daha iyi bilgiye dayandığını ve paranın belediyelere daha etkin harcandığını düşünüyorum.
Belediye binasının mali durumu düzeltmesi için bir seçenek emlak vergisini artırmaktır, ancak Moravya’nın güneyinde yüksek ses çıkaran ilk kişi Beclav oldu. Burada büyük salonlu binalarda yaşanan kurt ve krizlerin önünde bunu değerlendirdiler.
Çevrelerini önemli ölçüde trafikle tıkamakta ve şehrin yapısını, özellikle de yolları etkileyen başka olumsuz etkilere sahip olmaktadırlar. Önce emlak vergilerinin bu dedikoduya dahil edilmesi ve olumsuz etkinin telafi edilmesi gerektiğini düşünüyorum. Matuka, değişiklik taslağını bekliyorduk, çünkü bu kadınlar ölürse şehrin hiçbir şekilde taşınma motivasyonu kalmaz, diye açıklıyor.
Kendisinin de belirttiği gibi, genellikle barınma için alanlar bulunmazdı. Orada bu kadar olumsuz etkiler görmüyoruz, diyor.
Kasabalar ve Belediyeler Birliği ve Kyjov belediye başkanı Frantik Lukla’ya (t.y.) göre, herkes konsolide paketin nihai şeklini beklerken belediye ve belediye kasasının nasıl zarar göreceğini tahmin etmek imkansız. Ama Beclav’daki kadının adını duymuştu. Kendisi, bazı belediye başkanlarının emlak vergisi katsayısının beş yıl uzatılması yönünde çağrıda bulunduğunu, çünkü belediye ve genel altyapının kanun gereği alt meclis tarafından halledilmesi gerektiğini kaydetti.
Bölge de savaşa hazırlanıyor
Masaryk Üniversitesi İktisat ve İşletme Fakültesi’nden Eduard Bako, belediye binasının yeterli genel maliyeye sahip olduğunu söyledi. Ancak bu bazılarının sorun yaşayamayacağı anlamına gelmez. Ona göre gerçeğin nasıl olacağını öğrenecek ve Finlandiya değişikliklerinin sisteme getirilmesinden sonra bunun nasıl sonuçlandığı iki yıl içinde netleşecek.
Bir belediye bir açıdan ne kadar kaybeder (örneğin RUD veya kumar vergisi) ve diğer açıdan ne kadar kazanır (örneğin emlak vergisi) ve bu yönlerden hangisinin yalnızca belirli bir belediye için geçerli olduğunu söylemek imkansızdır, her birinin kendine özgü koşulları vardır. Ayrıca belediyelerin emlak vergisini etkileyebileceğini ve bunun da sonuçta özerkliklerini güçlendireceğini söylüyor.
Tartışmalı paketin son şekli Brno Sulh Hakimi tarafından dahi verildi. Şu anda bu soru açık ama kendisi şu anda emlak gelir vergisini düşünmüyor. Aynı Vykov. Üniversitelerdeki pedagojik olmayan çalışanların bakanlık bütçesinden değil geçim ücreti olarak finanse edileceği bilgisini endişe verici buluyor. Belediye başkanı Karel Goldemund (kızlık soyadı) Vykov’da 55 milyondan bahsediyoruz, diye belirtiyor.
Güney Moravya valisi Jan Grolich (KDU-SL) uzun süredir sizin için RUD için mücadele ediyor. Ancak kendisinin de açıkladığı gibi genel ve bölgesel vergiler iki farklı vergi türüdür. Birleştirilmiş pakette önerilen bölge, bölge nötr olmalıdır. Belediye aslında bu indirimden zarar edecek, kodu nedir, k.
Bütçe için bölgenin vergileri Bakanlığın öngörülerine göre belirleniyor ve vergiler eyalet, bölge ve belediyeye göre ayarlanıyor. Tahminin gerçekleşmemesi bizim için aynı zamanda yıkım anlamına da gelebilir. Grolich, tarafsız bir hesaplamanın aslında bölgeler için tarafsız olacağı anlamına gelmediğini, ne yazık ki konsolide pakette yer almayan RUD’un hesaplama kurallarındaki değişiklikle bunun tamamen farklı olduğunu açıklıyor. Vali, “Mümkün olduğu kadar çok bölgeyle birlikte, doğru RUD’u hayal ettiğimiz gibi tamamen aynı bir yasama girişimini Temsilciler Meclisi’ne sunmak istiyoruz” dedi.
Sübvansiyonlarla hiçbir ilgimiz yok Bazı orta ölçekli şehirler, bir dizi Avrupa sübvansiyonunu, hatta bölge tarafından yayınlanan bir programı bile ödeme fırsatına sahip olmadıklarına inanıyor. Buradaki paradoks, bölgemizin ekonomik ve sosyal açıdan zayıf ülkeler arasında yer alması ve dolayısıyla bu şekilde ayrımcılığa uğramamızdır. Znojmo belediye başkanı Ivana Solaov, bölgenin en eski ikinci şehrinin bir sakininin, bırakın küçük bir köyü, büyük bir şehrin sakiniyle aynı muameleyi muhtemelen hak etmediğini eleştiriyor. Aynı zamanda, Yerel Kalkınma Bakanlığı’nın sübvansiyon saatlerini değiştirmesini sağlamak için şehirleri bir araya getiren İhmal Edilenler İttifakı’nın da bir üyesi. Örneğin Beclav, Avrupa emeklilik fonlarının yerleşik ilkelerini makul görüyor. Bir diğeri ise bölgesel ve ulusal hibelerdir. Bu çok modern bir porsiyon ayısı. Kişisel olarak ben, örneğin bisikletlere yönelik dota programını çok eleştirdim; burada sadece etkinliğin boyutu değil, aynı zamanda tıklama rekabeti de vardı. Belediye Başkanı Jakub Matuka’ya göre kamu emekliliklerinde bu tür uygulamalara kesinlikle izin verilmemeli, kalite ve gereklilik belirleyici olmalıdır. Kasabalar ve Belediyeler Birliği ve Kyjov Belediye Başkanı Frantik Lukla’ya göre orta ölçekli şehirlerin küçük belediyelere kıyasla bu tür bir desteğe ihtiyacı yok gibi görünüyor ancak durum tam tersi. Bunlar çevredeki belediyeler için doğal bölgesel merkezlerdir ve sadece kendi halkları için değil, aynı zamanda çevredekiler için de altyapı ve hizmetlere yatırım yapmaları gerekmektedir. Destekleme mücadelesindeki handikapları, proje hazırlayacak personel kapasitesi az olan ekiplerin bulunması. Bu nedenle şehrin ortasında desteğe ihtiyaç var. Lukl, geride kalmaması için, bunun sadece onların kalkınmasına değil, aynı zamanda çevredeki belediyelerin kalkınmasına ve özellikle burada yaşayan insanların yaşam kalitesine de olumsuz etkisi olacağını belirtti. |